جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 255419 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ |
13 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم، در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که با حضور وزیر علوم و روسای دانشگاهها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش عالی اظهار داشت: قرار بود اجلاس روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم، در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که با حضور وزیر علوم و روسای دانشگاهها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش عالی اظهار داشت: قرار بود اجلاس روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران برگزار شود که به علت شهادت آقای رئیسی به تاخیر افتاد و امروز شاهد اجرای آن هستیم.

وی با بیان اینکه وزیر علوم تمرکز ویژه بر ریل گذاری و هدفگذاری سیاست‌های وزارت علوم داشت، تصریح کرد: اقدامات مختلفی طی این سالها در حوزه اموزش عالی رخ داده که بی سابقه بوده است.

شمسی پور تصریح کرد: هزاران پایه تشویقی در حکم استادان صادر کردیم و میانگین رضایتمندی استادان از روسای دانشگاه‌ها ۷۲ درصد است.

وی افزود: البته این رقم در برخی از دانشگاه‌ها ۸۰ تا ۹۰ درصد است، در کارکنان این میزان رضایت ۵۰ درصد است.

شمسی پور افزود: طی ۳ سال اخیر تعداد دانشمندان یک درصد برتر جهان یک و نیم برابر شده است.

سخنگوی وزارت علوم با بیان اینکه تعداد فناوران شاغل در وزارت علوم ۲ برابر شد، تاکید کرد: در حوزه فناوری اقدامات گسترده رخ داد که هم اکنون شاهد اتفاقات مثبت آن هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید