جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 256061 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ |
9 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران گفت: تمامی تمهیدات برای راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با طرف عراقی را هم انجام داده‌ایم. امیدواریم مانند سال گذشته اربعین خوب و با شکوهی را شاهد باشیم.  وی افزود: در […]

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران گفت: تمامی تمهیدات برای راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با طرف عراقی را هم انجام داده‌ایم. امیدواریم مانند سال گذشته اربعین خوب و با شکوهی را شاهد باشیم. 

وی افزود: در مرزها پارکینگ‌های مناسبی مانند سال گذشته تعبیه شده و مشکلی نداریم. هم‌چنین یک اپلیکیشن همراه برای زائران اربعین در حال آماده‌سازی است تا زوار از آن استفاده کنند.

وحیدی گفت: لازم است متقاضیان در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا تاریخ عزیمت و مرزهای ورودی و خروجی زوار قابل برنامه‌ریزی باشد و کسانی که در این سامانه نام‌نویسی کنند، خواهند توانست ارز زیارتی را دریافت کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وجود برخی اختلال‌ها در برنامک‌های مسیریاب در تهران و احتمال دستکاری در این زمینه، بیان کرد: اصل این اختلال که سیگنالی است باید توسط وزارت ارتباطات پیگیری شود و اگر معلوم شد این اختلال غیرمعمول است، دستگاه‌های اطلاعاتی محل ایجاد این سیگنال‌ها را شناسایی کنند. تشخیص استفاده غیرقانونی از سیگنال‌ها با وزارت ارتباطات و دستگاه‌های پدافندی است، ولی اگر آنها نتوانستند این تشخیص را بدهند، دستگاه‌های اطلاعاتی می‌توانند ورود کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید