سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 258302 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ |
10 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را با فشار شدید عرضه ها آغاز کرد و تقریبا اکثر نماد های بازار در صف فروش قرار داشتند. بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را با فشار شدید عرضه ها آغاز کرد و تقریبا اکثر نماد های بازار در صف فروش قرار داشتند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۲۰ هزار واحدی به ارتفاع ۶۳۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «فولاد» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «شفام» و «معین» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۱۵۷ میلیارد تومان از بازار سهام خارجکردند.

در بازار امروز ۳۲ نماد در محدوده مثبت و ۴۱۷ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۷ نماد در محدوده مثبت و ۲۶۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید