جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 259215 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۶ |
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استقلال که با هدایت فرهاد مجیدی در تابستان سال ۱۴۰۰ توانسته بود پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار بزند و تا فینال این مسابقات بالا بیاید، در جدال نهایی به مصاف فولاد خوزستان رفت. در روزهایی که به خاطر اپیدمی کرونا مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، استقلال و فولاد خود را به […]

استقلال که با هدایت فرهاد مجیدی در تابستان سال ۱۴۰۰ توانسته بود پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار بزند و تا فینال این مسابقات بالا بیاید، در جدال نهایی به مصاف فولاد خوزستان رفت.

در روزهایی که به خاطر اپیدمی کرونا مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، استقلال و فولاد خود را به اصفهان رساندند تا به مصاف یکدیگر بروند. یک طرفِ کار آبی‌پوشان پایتخت با فرهاد مجیدی قرار داشتند و در طرف دیگر، قرمزپوشان خوزستانی با جواد نکونام خودنمایی می‌کردند. مسابقه گره خورد و در پایان ۱۲۰ دقیقه با مساوی به پایان رسید تا کار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود. در این بخش از تقابل البته فولادی‌ها به مراتب بهتر عمل کردند چون فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان ضربات خود را هدر دادند تا استقلال که برای دومین سال متوالی به فینال رسیده بود، دومین شکست در فینال را بپذیرد و نتواند با فرهاد مجیدی قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرد.

جواد نکونام با فولاد قهرمان جام حذفی شد و اگرچه الان هدایت استقلالی‌ها را بر عهده دارد ولی بدون شک آن شب را هرگز فراموش نخواهد کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید