پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 264059 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تذکر به سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران درباره تامین تجهیزات مورد نیاز جانبازان  خبر داد. وی افزود: طبق ماده ۱۴ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد موظف است امکانات بهداشتی درمانی، تشخیصی، […]

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تذکر به سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران درباره تامین تجهیزات مورد نیاز جانبازان  خبر داد.

وی افزود: طبق ماده ۱۴ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد موظف است امکانات بهداشتی درمانی، تشخیصی، آموزشی دارو و تجهیزات مورد نیاز و برای گروه‌های ویژه جانبازان شیمیایی اعصاب و روان نخاعی و اندام‌های مصنوعی داخلی و خارجی جانبازان تهیه و تامین کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: متاسفانه طبق گزارشات رسیده از سوی برخی از جانبازان اعلام شده که تجهیزاتی از قبیل ویلچر بالای ۱۰سال است که به آنان داده نشده است و برخی تجهیزات خاص فردی  در حد نیاز در اختیار آنان قرار نمی‌گیرد و این کمبود تجهیزات، بیماری‌های عدیده‌ای را برای آنان ایجاد خواهد کرد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: لذا در راستای عمل به اجرای قانون و رفع مشکل جانبازان لازم است تا رئیس بنیاد شهید موضوع را پیگیری کرده و نسبت به حل آن اقدام لازم انجام شود.

انتهای‌پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید