شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 265519 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۶ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استقلال و پرسپولیس شهریور سال ۹۲ دربی بسیار ضعیفی را برگزار کردند که در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد. آن مسابقه به لحاظ فنی تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما بعد از پایان بازی اتفاق حاشیه‌ای جالبی رخ داد. بلافاصله پس از این‌که سوت خاتمه مسابقه به صدا درآمد، افسران کنترل دوپینگ […]

استقلال و پرسپولیس شهریور سال ۹۲ دربی بسیار ضعیفی را برگزار کردند که در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد. آن مسابقه به لحاظ فنی تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما بعد از پایان بازی اتفاق حاشیه‌ای جالبی رخ داد.

بلافاصله پس از این‌که سوت خاتمه مسابقه به صدا درآمد، افسران کنترل دوپینگ دو بازیکن از هر تیم را برای نمونه‌گیری دعوت کردند و بار دیگر روی نام فرهاد مجیدی زوم کردند. فرهاد در آن مقطع چند بار به صورت متوالی برای نمونه‌گیری دعوت شده بود و همین مسئله موجب آن شده بود تا به نوعی در میان استقلالی‌ها رکورددار تست دوپینگ شود. مجیدی بلافاصله پس از این‌که ماموران کنترل دوپینگ را دید با کنایه خطاب به آن‌ها گفت: خسته نشدید این‌قدر از من تست گرفتید؟ من که خودم خسته شدم!

مجیدی تست داد و این مسئله روز هفدهم شهریور سال ۹۲ در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب زیادی پیدا کرد. فرهاد پس از حضور در اتاق نمونه‌گیری از انتخاب شدن به عنوان بازیکن اخلاق دربی اجتناب کرد تا به نوعی اعتراضش را به گوش عوامل اجرایی مسابقه برساند. این اتفاق سر و صدای بسیاری راه انداخت و مجیدی چند روز بعد در مصاحبه‌ای مدعی شد حتی اگر هر روز هم از او آزمایش دوپینگ بگیرند، بدون واهمه‌ای تست می‌دهد چون سالم زندگی کرده و از این بابت ترسی ندارد.

خبرورزشی‌گردی| فرهاد مجیدی: خسته نشدید این‌قدر از من آزمایش دوپینگ گرفتید؟!

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید