پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 265699 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ |
4 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتایج قرعه‌کشی در طرح عادی محصولات ایران خودرو، پس از تایید نهاد‌های نظارتی، حداکثر تا فردا یکشنبه ۱۸ شهریور و نتایج مشمولان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.  نتایج به صورت پیامکی و یا از طریق صفحه شخصی ثبت […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتایج قرعه‌کشی در طرح عادی محصولات ایران خودرو، پس از تایید نهاد‌های نظارتی، حداکثر تا فردا یکشنبه ۱۸ شهریور و نتایج مشمولان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

 نتایج به صورت پیامکی و یا از طریق صفحه شخصی ثبت نام کنندگان در سامانه فروش به اطلاع میرسد.

مراسم قرعه کشی فروش اخیر ایران خودرو صبح یکشنبه ۱۱ شهریور انجام شد.

در این دوره ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ نفر پروفایل ایجاد کرده اندکه از این میزان یک میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۳۳ را متقاضیان وکالتی به خود اختصاص داده اند؛ بنابراین گزارش مجموع سفارش متقاضیان ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر اعلام شده که از این میزان یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ نفر سفارش طرح عادی را در سامانه به ثبت رسانده اند.

 همچنین در این طرح فروش، یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ نفر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.

در این دوره از ثبت نام تعداد ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ نفر در طرح فرسوده، ۶۹ هزار و ۸۵۵ نفر در طرح برقی و ۲ میلیون ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر در طرح فروش فوق العاده و ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر در طرح فروش پیش فروش ایران خودرو به عنوان متقاضی اعلام شده اند.

 در عرضه اخیر خودرو‌هایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU 7 P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S 5، هایما ۷ X، هایما S 7 پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را عرضه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید