جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27487 |
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ |
112 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

پرسپولیس برخلاف ۵ فصل قبل نتوانست امسال به قهرمانی برسد و نتایج این تیم اصلا باب میل هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نبود. تا زمانیکه پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر شانس داشت، پیشکسوتان این تیم سعی می‌کردند از بازیکنان و کادرفنی حمایت لازم را انجام دهند ولی وقتی پرسپولیس امیدش را برای قهرمانی در لیگ […]

پرسپولیس برخلاف ۵ فصل قبل نتوانست امسال به قهرمانی برسد و نتایج این تیم اصلا باب میل هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نبود. تا زمانیکه پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر شانس داشت، پیشکسوتان این تیم سعی می‌کردند از بازیکنان و کادرفنی حمایت لازم را انجام دهند ولی وقتی پرسپولیس امیدش را برای قهرمانی در لیگ از دست داد، هواداران و برخی از پیشکسوتان به شدت علیه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس موضع گرفتند و از آن‌ها انتقاد کردند.

بعضی از پیشکسوتان مستقیما شخص گل محمدی را نشانه گرفتند و نه تنها خریدهای او را ناکارآمد دانستند، بلکه کیفیت فنی یحیی را در این فصل زیر سوال بردند. همین موضوع باعث ناراحتی شدید یحیی شده و او چند بار در گفت و گو با نزدیکانش از نوع مصاحبه چند پیشکسوت گلایه کرده است.

سرمربی پرسپولیس همچنین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل شهرخودرو هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: همیشه وقتی تیم قهرمان نمی‌شود حرف و حدیث است و همه مصاحبه می‌کنند من را بکوبند. از افرادی مصاحبه می‌گیرند که با تیم و من مشکل دارند.

وقتی با تیم بزرگ کار کنید این مشکلات‌ وجود دارد. همیشه گروهی سالم کار می‌کنند و گروهی دوست ندارند این‌ها باشند. برخی منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند و مصاحبه می‌کنند. خیلی خوب می‌شود تشخیص داد از کجا این مصاحبه‌ها نشات می‌گیرد و سازماندهی شده است و آدرس دوری ندارند و آدرسش نزدیک است.آنطور که مشخص است، یحیی از چند پیشکسوت خاص به شدت ناراحت است و از نظر او این پیشکسوتان برنامه ریزی شده او را می‌کوبند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!