جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29023 |
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۳ |
264 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی؛ علی دایی که مدت هاست از دنیای فوتبال کناره گرفته، به غیر از یکی دو مورد که یکی از بهترین آن ها گفت و گو با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی بود، چندان رغبتی به مصاحبه […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی؛ علی دایی که مدت هاست از دنیای فوتبال کناره گرفته، به غیر از یکی دو مورد که یکی از بهترین آن ها گفت و گو با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی بود، چندان رغبتی به مصاحبه ندارد اما به گفته خودش نمی توانسته از دست عادل فردوسی پور در برود.

عادل فردوسی پور که پس از سه سال دوری از قاب تصویر، به تازگی سایت و اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را به راه انداخته، برای اولین گفتگوی اختصاصی اش به سراغ شاه ماهی چهره های فوتبالی ایران رفته و بخش اول این مصاحبه جذاب را منتشر کرده است.

علی دایی در بخشی از این گفت و گوی جذاب به انتقاد از وضعیت اقتصادی مردم پرداخت. او که همواره در مسائل مختلف در کنار مردم بوده در بخشی از این مصاحبه می گوید: جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

شهریار فوتبال ایران در بخش دیگری از گفت و گویش با عادل فردوسی پور به انتقاد از مدیریت ورزش در ایران پرداخته است. دایی می گوید: کسی را به عنوان مدیرعامل تیم من می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند و به خاطر مشکل های دیگری که با ایشان داشتم من را برکنار می کند.

اما جذابترین قسمت بخش اول مصاحبه عادل فردوسی پور با علی دایی، بدون شک مسابقه تنیس روی میز این دو چهره محبوب با چاشنی کری خوانی های همیشگی عادل است.

دیدن این گفت و گوی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!