جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30268 |
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۴ |
108 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

ورزشگاه استادوفرانس شهر سن‌دنی در نزدیکی پاریس میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ است که بین تیم‌های لیورپول و رئال‌مادرید برگزار خواهد شد. پیش از فینال ۲۰۲۲، لیورپول ۶ مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده که آخرین آن‌ها سال ۲۰۱۹ به‌دست آمد و رئال‌مادرید هم که با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم این تورنمنت است […]

ورزشگاه استادوفرانس شهر سن‌دنی در نزدیکی پاریس میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ است که بین تیم‌های لیورپول و رئال‌مادرید برگزار خواهد شد.


پیش از فینال ۲۰۲۲، لیورپول ۶ مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده که آخرین آن‌ها سال ۲۰۱۹ به‌دست آمد و رئال‌مادرید هم که با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم این تورنمنت است سال ۲۰۱۸ آخرین جامش را با شکست لیورپول به‌دست آورد.

لیورپول و رئال‌مادرید پیش از این ۲ مرتبه در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته‌اند که یکی را لیورپول (سال ۱۹۸۱) برده و دیگری را رئال‌مادرید (سال ۲۰۱۸). نکته جالب این که آخرین تیمی که در فینال رئال‌مادرید را شکست داده لیورپول بوده و آخرین قهرمانی رئال‌مادرید هم با شکست لیورپول ثبت شده.

گزارش لحظه‌به‌لحظه؛ لیورپول ۰ - رئال‌مادرید ۰/ ...


ترکیب دو تیم برای این دیدار را ساعتی قبل از آن رسانه‌های هر دو تیم و سایت یوفا اعلام کردند که به این شرح است:

گزارش لحظه‌به‌لحظه؛ لیورپول – رئال‌مادرید/ سومین فینال قرمز و سفید

* در حین گرم گردن تیاگو آلکانتارا باز هم آسیب دید و نبی کیتا جانشین او در ترکیب لیورپول شد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه؛ لیورپول – رئال‌مادرید/ سومین فینال قرمز و سفید


حواشی عجیب بیرون از استادوفرانس باعث شد تا بازی با ۳۰ دقیقه تأخیر آغاز شود. برخی منابع حمله عده‌ای به تماشاگران و عدم توانایی آن‌ها در ورود به ورزشگاه را دلیل تأخیر می‌دانند. برخی هم اعلام کرده‌اند که حدود ۱۵ هزار لیورپولی بدون بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند و باعث شده بسیاری از مردم با بلیت بیرون ورزشگاه بمانند! در هر صورت با ۳۶ دقیقه تأخیر این فینال آغاز شد.


کلمان تورپن داور فرانسوی این میدان ساعت ۰۰:۰۶ سوت آغاز بازی را به صدا درآورد. دقایق ابتدایی لیورپول پرس کرد و صاحب توپ بود. دقیقه ۱۶ اولین موقعیت‌های خطرناک را خلق کردند، ابتدا با پاس آرنولد و ضربه صلاح، سپس با شوت تیاگو. دقیقه ۱۷ هم پاس مانه با شوت محکم صلاح همراه شد که کورتوا این توپ را هم مهار کرد. دقیقه ۲۱ هم حرکت تماشایی و شوت مانه به سمت دروازه رئال روانه شد که کورتوا با کمک تیر دروازه این توپ را هم گرفت.

بعد از حملات گسترده لیورپول، بازی به تعادل کشیده شد و رئال‌مادرید از زهر حملات قرمزها کاست. 

به روز رسانی می‌شود …

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!