به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسافران پرواز شماره ۷۹۲۱ هواپیمایی کاسپین، اظهار کرد: بر اساس برنامه این پرواز باید ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شب گذشته انجام میشد. وی ادامه داد: این پرواز سرانجام با حدود ۸.۵ ساعت تاخیر انجام شد. وی افزود: این در حالی است که طبق قوانین شرکت هواپیمایی […]
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسافران پرواز شماره ۷۹۲۱ هواپیمایی کاسپین، اظهار کرد: بر اساس برنامه این پرواز باید ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شب گذشته انجام میشد.
وی ادامه داد: این پرواز سرانجام با حدود ۸.۵ ساعت تاخیر انجام شد.
وی افزود: این در حالی است که طبق قوانین شرکت هواپیمایی باید نسبت به اسکان و بازپرداخت وجه بلیط اقدام میکرد. هواپیمای کاسپین متاسفانه فقط با یک وعده غذایی از زائرین که تعدادی افراد کهنسال و کودک در آن وجود داشت، پذیرایی کرد و خدمات دیگری ارائه نداد.
انتهای پیام/