شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 308247 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۸ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسافران پرواز شماره ۷۹۲۱ هواپیمایی کاسپین، اظهار کرد: بر اساس برنامه این پرواز باید ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شب گذشته انجام می‌شد. وی ادامه داد: این پرواز سرانجام با حدود ۸.۵ ساعت تاخیر انجام شد. وی افزود: این در حالی است که طبق قوانین شرکت هواپیمایی […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسافران پرواز شماره ۷۹۲۱ هواپیمایی کاسپین، اظهار کرد: بر اساس برنامه این پرواز باید ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شب گذشته انجام می‌شد.

وی ادامه داد: این پرواز سرانجام با حدود ۸.۵ ساعت تاخیر انجام شد.

وی افزود: این در حالی است که طبق قوانین شرکت هواپیمایی باید نسبت به اسکان و بازپرداخت وجه بلیط اقدام می‌کرد. هواپیمای کاسپین متاسفانه فقط با یک وعده غذایی از زائرین که تعدادی افراد کهنسال و کودک در آن وجود داشت، پذیرایی کرد و خدمات دیگری ارائه نداد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید