یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-08-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 309811 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۷ |
4 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دوره آزمایشی سامانه دفاتر تجاری الکترونیکی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۴ تا ۱۷ اردیبهشت آغاز شده است. در این دوره، مؤدیان می‌توانند با ورود به سامانه از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی https://my.tax.gov.ir، به صورت آزمایشی اطلاعات دفاتر خود را ثبت کرده و با محیط سامانه، دستورالعمل‌ها و شیوه […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دوره آزمایشی سامانه دفاتر تجاری الکترونیکی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۴ تا ۱۷ اردیبهشت آغاز شده است. در این دوره، مؤدیان می‌توانند با ورود به سامانه از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی https://my.tax.gov.ir، به صورت آزمایشی اطلاعات دفاتر خود را ثبت کرده و با محیط سامانه، دستورالعمل‌ها و شیوه ثبت آشنا شوند.

حذف اطلاعات سامانه پس از پایان دوره آزمایشی

اطلاعات واردشده در این بازه صرفاً جهت تست بوده و پس از پایان دوره حذف خواهد شد. بهره‌برداری رسمی از سامانه پس از پایان این مرحله و اطلاعیه رسمی آغاز می‌شود.

این اقدام در راستای تحول دیجیتال نظام مالیاتی کشور و اجرای برنامه ششم و هفتم توسعه، با هدف کاهش هزینه‌ها، ارتقاء شفافیت و حذف دفاتر کاغذی پلمب‌شده صورت می‌گیرد.

راهنمای استفاده از این سامانه در اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید