پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 31963 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ |
110 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

تیم امارات نیوزلند و تیم قایقرانی قهرمان جام آمریکا، یک قایق بادبانی راه اندازی کرده است تا بتواند رکورد سرعت زمینی با نیروی باد را در اواخر امسال بشکند. سرعت فعلی زمین با نیروی باد ۲۰۳ کیلومتر در ساعت است که در سال ۲۰۰۹ تنظیم شده است. اوایل این هفته، تیم نیوزلند رسما از رقیب […]

تیم امارات نیوزلند و تیم قایقرانی قهرمان جام آمریکا، یک قایق بادبانی راه اندازی کرده است تا بتواند رکورد سرعت زمینی با نیروی باد را در اواخر امسال بشکند. سرعت فعلی زمین با نیروی باد ۲۰۳ کیلومتر در ساعت است که در سال ۲۰۰۹ تنظیم شده است.
اوایل این هفته، تیم نیوزلند رسما از رقیب رکورد سرعت زمینی خود، Horonuku، رونمایی کرد. این وسیله نقلیه، به دلیل نبود اصطلاح بهتر، از یک بال سفت و سخت فیبر کربنی ۱۰ متری نیرو می‌گیرد. بال بادبان به گونه‌ای طراحی شده است که قایق بادبانی زمینی را تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت در صورت امکان به پیش می‌برد.
بیشتر بخوانید
گلن اشبی ملوان این وسیله نقلیه خواهد بود. اشبی به عنوان ملوان با تیم نیوزلند دو بازی جام حذفی آمریکا را برده است. وی در بیانیه‌ای گفت: “در هنگام دستیابی به رکورد جهانی مانند این که در آن به شرایط زمین و هوا برای عالی بودن نیاز دارید، قطعاً عنصری وجود دارد که به ستاره‌ها نیاز دارید تا هماهنگ شوند. اکنون این وظیفه ماست که تا حدود یک ماه آینده آزمایش‌های مفیدی را در اوکلند تا جایی که می‌توانیم انجام دهیم، قبل از اینکه هورونوکو را سوار کشتی به دریاچه گیردنر کنیم تا به آزمایش و تنظیم روی دریاچه نمک ادامه دهیم و آماده باشیم.»
انتظار می‌رود تیم امارات نیوزلند و هورونوکو رکورد خود را در ماه آگوست در دریاچه گایردنر استرالیای جنوبی انجام دهند. اشبی برای شکستن این رکورد تنها کاری که باید انجام دهد این است که در طول طی کردن مسیر خود به مدت سه ثانیه از سرعت ۲۰۳ کیلومتر در ساعت عبور کند. تیم قایقرانی همچنین خود را برای مسابقه بعدی جام ملت‌های آمریکا در سال ۲۰۲۴ در بارسلون اسپانیا آماده می‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید