جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34701 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
160 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

گل گهر سیرجان در یک بازی پرگل ذوب آهن را از پیش رو برداشت و در رده چهارم لیگ را به اتمام رساند. رضا شکاری در این باره و همچنین وضعیت خودش، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید: *خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌. در ابتدا تمرکز لازم را نداشتیم، با […]

گل گهر سیرجان در یک بازی پرگل ذوب آهن را از پیش رو برداشت و در رده چهارم لیگ را به اتمام رساند. رضا شکاری در این باره و همچنین وضعیت خودش، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌. در ابتدا تمرکز لازم را نداشتیم، با توجه به اینکه ما ۱۱ بازیکن را در اختیار نداشتیم اما مشاهده کردید که در تیم ما بازیکنان با هم دیگر تفاوتی ندارند و خیلی راحت جایگزین می‌شوند و توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم. بازی آخر هم بود و به روحیه ما خیلی کمک کرد و خوب شد که بردیم.

*در اصل سوم شدیم اگر هفت امتیاز را حساب کنید و باید جای سپاهان را می گرفتیم. اگر آن ۷ امتیاز را کم نمی کردند ما با روحیه بالا می توانستیم مدعی باشیم ولی خدا را شکر خیلی خوب لیگ را تمام کردیم و ما برای خودمان رده سومی را تصور می کنیم.

*برای اولین بار بعد از ۷ سال حضور در فوتبال حرفه ای بازیکن آزاد می‌شوم و خیلی از این موضوع خوشحالم. امیدوارم مثل تصمیم خوبی که برای آمدن به گل گهر گرفتم اگر قراری برای ماندن یا جدایی است، بهترین تصمیم را بگیرم. در فوتبال تصمیمات اشتباه زیادی گرفتم و امیدوارم که دیگر پیش نیاید و با گرفتن تصمیم درست پیشرفت کنم.

*با اینکه تولد ۲۴ سالگی ام را جشن گرفتم اما باید بگویم خیلی خوشحال نیستم؛ چون سهمیه زیر ۲۳ سال حساب نمی‌شوم و نمی‌توانم در تیم المپیک حضور داشته باشم…

*من فکر می‌کنم دید کسانی که بازیکنان را به اردو تیم ملی دعوت می کنند نسبت به تیم های شهرستانی محدود است. حق تیم ما در تیم ملی بیشتر بود آن هم نه دو نفر به عنوان بازیکن جایگزین. امیدوارم در سال آینده آنقدر خوب کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم.

*امسال امیر خان قلعه نویی خیلی برایم زحمت کشید و من را احیا کرد ولی خودش خیلی اذیت شد. هفت امتیاز را از تیم ما کم کردند و خیلی به ما ضربه زد. آقای قلعه نویی در این مقطع از فوتبال به من کمک کرد، انشاالله در آینده بتوانم جبران کنم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!