شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35171 |
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ |
85 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این هستند که تروجان‌های گوشی‌های هوشمند در حال افزایش هستند. تروجان‌ها نوع خاصی از بدافزار‌ها بوده که با تظاهر به اینکه برنامه‌های قانونی و قابل اعتماد هستند، دستگاه‌های قربانیان را آلوده می‌کنند. تروجان‌ها در فروشگاه گوگل پلی هم یافت می‌شوند و دستگاه‌های اندرویدی قربانیان را آلوده می‌کنند. محققان امنیت سایبری تعدادی […]

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این هستند که تروجان‌های گوشی‌های هوشمند در حال افزایش هستند. تروجان‌ها نوع خاصی از بدافزار‌ها بوده که با تظاهر به اینکه برنامه‌های قانونی و قابل اعتماد هستند، دستگاه‌های قربانیان را آلوده می‌کنند.
تروجان‌ها در فروشگاه گوگل پلی هم یافت می‌شوند و دستگاه‌های اندرویدی قربانیان را آلوده می‌کنند. محققان امنیت سایبری تعدادی تروجان مختلف را کشف کرده‌اند که برنامه‌های اندرویدی مختلف را هدف قرار می‌دهند و بعضا برنامه‌های مورد هدف آن ها، برنامه‌های مالی هستند.
محققان ۱۰ تروجان مختلف را که در حال حاضر فعال هستند تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که این تروجان‌ها، جمعا ۶۳۹ برنامه مالی اندروید را هدف قرار می‌دهند. این اپلیکیشن‌ها که شامل برنامه‌هایی در حوزه‌های موبایل بانک، سرمایه‌گذاری، پرداخت و ارز‌های دیجیتال هستند در مجموع بیش از ۱ میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی دارند.

نام این تروجان‌ها BianLian، Cabassous، Coper، EventBot، ExobotCompact.D/Octo، FluBot، Medusa، Sharkbot، TeaBot و Xenomorph است.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید