شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35595 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ |
127 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

  عزت‌اله سپهوند، در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مجموع دانشجویان استان در ۹ مرکز آموزش عالی دانشگاه پیام نور استان با ۱۲۵ […]

 

عزت‌اله سپهوند، در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مجموع دانشجویان استان در ۹ مرکز آموزش عالی دانشگاه پیام نور استان با ۱۲۵ عضو هیئت علمی، مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور استان امسال با توجه به شعار سال، تمرکز خود را روی گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به دانشگاه پیام‌نور و حمایت از این شرکت‌ها برپایه تقویت اشتغال‌آفرینی، گذاشته است.

سپهوند ادامه داد: ما این‌گونه فکر نمی‌کنیم که دانشگاه فقط باید به آموزش و پژوهش بپردازد، بلکه دانشگاه باید جامعه‌محور باشد و کنش‌گری فرهنگی و اجتماعی هم داشته باشد.

حمایت از اشتغال‌های خُرد دانش‌بنیان

در ادامه فرهاد نامداری، سرپرست پارک علم و فناوری لرستان، گفت: رویکرد کاری ما این است که از اشتغال‌های خرد مبتنی بر دانش‌بنیان، حمایت بیشتری کنیم.

وی عنوان کرد: رسالت پارک علم و فناوری متناسب با شعار سال، یک رسالت سنگین برای حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.

نامداری، افزود: موضوع مهاجرت بخشی از نخبگان از لرستان به دیگر استان‌ها یا از کشور به دیگر کشورها، یک موضوع نگران‌کننده است که باید راهکارهای حمایت هرچه بیشتر از متخصصان و نخبگان را تقویت کرده و ارتقاء دهیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!