جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 39908 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ |
93 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

محسن فرهادی گفت: در هفته گذشته ۱۶۳  هزار و ۷۳۶  بازدید از اصناف مختلف انجام شده که ۲۸ هزار و ۱۲۸ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند. در حال حاضر ۶۹۲ مورد واحد متخلف  پلمب داشته ایم. به گفته وی در هفته گذشته میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند  فاصله گذاری اجتماعی به […]

محسن فرهادی گفت: در هفته گذشته ۱۶۳  هزار و ۷۳۶  بازدید از اصناف مختلف انجام شده که ۲۸ هزار و ۱۲۸ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند. در حال حاضر ۶۹۲ مورد واحد متخلف  پلمب داشته ایم.

به گفته وی در هفته گذشته میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند  فاصله گذاری اجتماعی به حدود ۴۷/۷۶ درصد رسیده است. رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی به طور متوسط حدود ۵۵/۸۳  درصد است که بیشترین این آمار مر بوط به فرودگاه‌های کشور  با ۹۴/۵۹  درصد است.  

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: رعایت تهویه مناسب در  اماکن عمومی استان‌های مختلف کشور به طور متوسط حدود ۵۵/۴۶ درصد است که بیشترین این آمار مربوط به استان آذربایجان غربی با میزان ۷۴/۶۳ درصد است.  

با اعلام فرهادی میزان استفاده از ماسک در بین دهندگان و گیرندگان خدمت در قسمت‌های مختلف در هفته گذشته حدود ۴۳/۶۷ درصد بوده که بیشترین این میزان مربوط به استان هرمزگان با ۶۳/۶۸  درصد است.

او گفت: بیشترین میزان رعایت فاصله گذاری در اماکن عمومی کشور مربوط به استادیوم‌ها با ۸۴/۸۵ درصد است. رعایت دستورالعمل واکسیناسیون کرونا در فرودگاه‌ها و استادیوم‌ها به طور کامل انجام می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!