جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 40129 |
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۶ |
94 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ عباس عبادی گفت: ما تقاضای جذب نیرو در نظام سلامت را به ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان امور استخدامی داده ایم. حدود ۱۷ درصد از پرستاران موجود همکاران طرحی و تمدید طرح هستند. ۵۴ درصد پرستاران رسمی و ۴۷ درصد از آن ها […]

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عباس عبادی گفت: ما تقاضای جذب نیرو در نظام سلامت را به ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان امور استخدامی داده ایم. حدود ۱۷ درصد از پرستاران موجود همکاران طرحی و تمدید طرح هستند. ۵۴ درصد پرستاران رسمی و ۴۷ درصد از آن ها طرحی و شرکتی هستند، لذا درخواست تبدیل وضعیت یا استخدام داده شده است.

او گفت: وزارت بهداشت به سازمان امور استخدامی و ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست تبدیل وضعیت کارکنان فعال در ایام کرونا را  داده است ،در یکی از این مکاتبات به شکل خاص به جذب ۱٠٠ هزار نفر اشاره شده است که امیدواریم این موضوع هر چه زودتر به نتایج خوبی برسد.

به گفته معاون پرستاری وزارت بهداشت خوشبختانه ظرفیت پذیرش نیرو از نظر ساختار سازمانی در وزارت بهداشت وجود دارد و ما منتظر صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان امور استخدامی کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او گفت: ما درخواست جذب و تغییر وضعیت همکاران فعال در ایام کرونا را داده ایم. میزان مجوز جذب نیرو در نظام سلامت بستگی به تصویب سازمان های ذیربط دارد.درخواست تامین بودجه جهت جذب  را ارائه کردیم که  متاسفانه در مجلس رای نیاورد؛ باید دید بودجه این کار ازکدام منبع تامین می شود.


بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!