جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 40824 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ |
94 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ایلان ماسک قرار است در هفته جاری برای اولین بار پس از خرید بخشی از سهام توئیتر  در یک جلسه با کارمندان این  شرکت صحبت کند. به گزارش سایت رویترز، روز گذشته یک منبع آگاه با استناد به ایمیلی از پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توئیتر اعلام کرد که ایلان ماسک در روز پنج‌شنبه قرار است […]

ایلان ماسک قرار است در هفته جاری برای اولین بار پس از خرید بخشی از سهام توئیتر  در یک جلسه با کارمندان این  شرکت صحبت کند.
به گزارش سایت رویترز، روز گذشته یک منبع آگاه با استناد به ایمیلی از پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توئیتر اعلام کرد که ایلان ماسک در روز پنج‌شنبه قرار است مستقیما با کارمندان این شبکه اجتماعی صحبت کند و سوالاتی را درباره روند کار از آن‌ها بپرسد. این خبر، پس از آن منتشر شد که توئیتر هفته گذشته اعلام کرد، پیش‌بینی می‌کند تا اوایل آگوست، سهامداران در مورد فروش رای دهند. یکی از سخنگویان توئیتر تایید کرد که ماسک در جلسه هفته جاری  شرکت خواهد کرد.
از زمان پیشنهاد تصاحب ماسک، بسیاری از کارمندان این شبکه اجتماعی ابراز نگرانی کرده‌اند که رفتار نامنظم  ایلان ماسک می‌تواند کسب‌وکار توئیتر را بی‌ثبات کند و از نظر مالی به آن‌ها آسیب برساند.

در ماه آوریل، شرکت توئیتر بدون حضور مدیر عامل اسپیس ایکس یک جلسه تشکیل داد تا کارمندان را آرام کرده و توضیحاتی را درباره روند جدید این شبکه اجتماعی به آن‌ها بدهد. هفته گذشته، ماسک به توئیتر هشدار داد که در صورت عدم ارائه اطلاعات مربوط به هرزنامه‌ها و حساب‌های جعلی که به دنبال آن بوده ، ممکن است از قرارداد خود برای تصاحب این شرکت خارج شود.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید