جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 41181 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
111 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

صحبت‌های مهاجم تیم پورتو و هافبک تیم میلان در ورزشگاه القطر در پایان دیدار تیم‌های ایران و الجزایر صحنه جالبی را رقم زد. اسماعیل بن ناصر، هافبک ۲۴ ساله تیم آث میلان است که همراه با این تیم در فصل گذشته سری آ ایتالیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. او در دیدار مقابل تیم […]

صحبت‌های مهاجم تیم پورتو و هافبک تیم میلان در ورزشگاه القطر در پایان دیدار تیم‌های ایران و الجزایر صحنه جالبی را رقم زد.

اسماعیل بن ناصر، هافبک ۲۴ ساله تیم آث میلان است که همراه با این تیم در فصل گذشته سری آ ایتالیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. او در دیدار مقابل تیم ملی کشورمان ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیم الجزایر هم به میدان رفت.

هافبک دفاعی الجزایر در ۳۱ هفته از مسابقات سری آ به مدت ۱۵۲۱ دقیقه در ترکیب تیم میلان برای این تیم به میدان رفته و جزو مهره‌های ثابت این تیم در طول رقابت‌های این فصل به شمار می‌رود. او که در ۱۵ دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته دو گل هم به بولونیا و کالیاری زده که گلش روبروی کالیاری ۳ امتیازی بود. او سومین فصل حضورش در میلان را تجربه کرده است.

عکس| دیدار طارمی و ستاره عرب/ افسوس برای ملاقاتی که در ایتالیا رخ نداد!
اسماعیل بن ناصر هافبک تیم قهرمان سری A در حال صحبت خصوصی با گزینه فصل پیش آ.ث.میلان ایتالیا

این بازیکن که متولد کشور فرانسه اما الجزایری الاصل است در تصویر ثبت شده توسط عکاس خبر ورزشی، دستی که به آن بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش بر آن بسته شده را پشت مهدی طارمی، دومین گلزن برتر لیگ پرتغال گذاشته و در پایان مسابقه با او حرف می‌زد.

ناگفته نماند؛ در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خبر پیشنهاد میلان به مهدی طارمی سرخط همه اخبار بود و این موضوع تا مهرماه سال گذشته نیز از سوی رسانه‌های ایتالیایی دنبال شد ولی در نهایت طارمی ترجیح داد در پرتغال بماند و بر سر حضور در ایتالیا و شهر میلان به جمع بندی نهایی نرسید.

اگر این انتقال انجام می‌شد حالا طارمی و بن ناصر به عنوان دو هم تیمی این بار رو در روی هم قرار می‌گرفتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!