جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 41575 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
104 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

شکست تیم‌ملی کشورمان مقابل الجزایر باعث واکنش اهالی فوتبال شد. مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در این خصوص صحبت کرد: *من از قبل هم پیش‌بینی کرده بودم که تیم‌ملی در جام‌جهانی با سه باخت به ایران برمی‌گردد. در بازی دوستانه با الجزایر هم این اتفاق افتاد و تیم‌ملی شکست خورد اگرچه در بازی دوستانه برد و […]

شکست تیم‌ملی کشورمان مقابل الجزایر باعث واکنش اهالی فوتبال شد. مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در این خصوص صحبت کرد:

*من از قبل هم پیش‌بینی کرده بودم که تیم‌ملی در جام‌جهانی با سه باخت به ایران برمی‌گردد. در بازی دوستانه با الجزایر هم این اتفاق افتاد و تیم‌ملی شکست خورد اگرچه در بازی دوستانه برد و باخت اهمیتی ندارد اما وقتی شرایط تیم‌ملی به این صورت است که تنها یک بازی تدارکاتی آن هم با یک تیم درجه چندم برای تیم در نظر گرفته می‌شود و در مقابل یک رویداد بین‌المللی مهم هم پیش‌رو تیم است که باید با حریفان قدرتمندی همچون آمریکا، انگلیس و ولز روبه‌رو شود با این شرایط نمی‌توان شانسی برای تیم‌ملی قائل شد. به اعتقاد من بازیکنان تیم‌ملی قربانی سوء‌مدیریت فدراسیون فوتبال شدند.

*وضعیت تیم‌ملی برای هیچ‌کس مهم نیست وگرنه اردوی تیم‌ملی در دمای ۵۰ و رطوبت ۸۰ درجه قطر برگزار نمی‌شد. خود قطری‌ها برای برگزاری اردوهایشان به کشورهای دیگر رفته‌اند آن وقت برنامه‌ریزی در فدراسیون فوتبال ما به قدری خنده‌دار است که چنین شرایطی را برای اردوی ملی‌پوشان انتخاب می‌کنند.

خوب است کمیته فنی داریم؛ شما نفهمیدید بازی در دمای ۵۰ درجه چه عواقبی برای بازیکنان دارد؟/ پیش بینی من همان است؛ با ۳ شکست از جام جهانی برمی گردیم

*این اتفاقات مایه آبروریزی است و انعکاس آن برای ما شرم‌آور است. اعضای کمیته فنی نمی‌فهمیدند بازی در دمای ۵۰ درجه قطر آن هم بدون بازی تدارکاتی چه عواقبی برای بازیکنان دارد. در نهایت با زور و التماس یک بازی با تیم درجه چندم الجزایر برای تیم‌ملی درنظر گرفته‌ شد که این تیم هم با ترکیب اصلی به میدان نیامد.

*در فوتبال ایران یا پول نیست یا به‌خاطر شرایط بازی‌های تدارکاتی نمی‌توانند داشته باشند. الان این فیفادی را از دست دادیم آیا فدراسیون فوتبال برای فیفادی بعدی برنامه‌ریزی کرده است؟!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!