مارک زاکربرگ مدیر اجرایی فیسبوک، گفت: “شرکت متا در حال راه اندازی یک فروشگاه لباس دیجیتال است که در آن کاربران میتوانند کت و شلوار، لباس موتور کراس و هودی را برای پروفایل خود خریداری کنند. ” او در یک پخش زنده ویدئویی گفت:” در ابتدا لباسهای مجازی توسط برندهای پرادا، بالنسیاگا و تام براون […]
مارک زاکربرگ مدیر اجرایی فیسبوک، گفت: “شرکت متا در حال راه اندازی یک فروشگاه لباس دیجیتال است که در آن کاربران میتوانند کت و شلوار، لباس موتور کراس و هودی را برای پروفایل خود خریداری کنند. ” او در یک پخش زنده ویدئویی گفت:” در ابتدا لباسهای مجازی توسط برندهای پرادا، بالنسیاگا و تام براون طراحی شده و به کاربران عرضه میشود. ”
به گزارش سایت رویترز؛ یکی از سخنگویان متا گفت که قیمت این محصولات، بین ۲.۹۹ تا ۸.۹۹ دلار خواهد بود که بسیار کمتر از لباسهای واقعی است. به عنوان مثال کیف چرمی Matinee پرادا به قیمت ۱۰۷۰۰ دلار به فروش میرسد. زاکربرگ گفت که قصد دارد این فروشگاه را به یک بازار آزاد تبدیل کند تا در آن توسعه دهندگان بتوانند طیف گستردهای از لباسهای دیجیتال را تولید کرده و بفروشند.
پروفایل به عنوان یکی از راههای پیوند دادن هویت کاربر در فیسبوک و اینستاگرام با مخاطبانش است؛ زیرا شبکههای اجتماعی را به هم متصل میکند و به سمت ساختن یک متاورس همهجانبه از جهانهای دیجیتالی مشترک که در آن کاربران میتوانند با یکدیگر تعامل کنند، هدایت میشود.
سخنگوی این شرکت گفت: “کاربران متا، پروفایلهایی را برای بازیهای ویدئویی، شرکت در کلاسهای ورزشی و تماسهای کنفرانسی راهاندازی میکنند، البته در ابتدا این لباسهای دیجیتال فقط در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر به کاربران عرضه میشوند.” شرکت متا، سال گذشته پروفایلهای واقعیت مجازی خود را به صورت سه بعدی طراحی و در ماه ژانویه برای کاربران اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر عرضه کرد.
بیشتر بخوانید: