شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 45722 |
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ |
93 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

شاهین خیری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حضور سرمربی جدید در رأس کادر فنی استقلال و شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات، همچنین موضوع عدم تمدید قرارداد وریا غفوری اظهاراتی را مطرح کرد. از سرمربی جدید استقلال چقدر شناخت دارید؟ ساپینتو نه خیلی ضعیف است و نه یک مربی […]

شاهین خیری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حضور سرمربی جدید در رأس کادر فنی استقلال و شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات، همچنین موضوع عدم تمدید قرارداد وریا غفوری اظهاراتی را مطرح کرد.

از سرمربی جدید استقلال چقدر شناخت دارید؟

ساپینتو نه خیلی ضعیف است و نه یک مربی آنچنانی و یا تاپ لِوِل. او در اسپورتینگ لیسبون بوده، بلژیک، عربستان و در کل مربی بدون رزومه‌ای نیست اما حالا که دیگر کار از کار گذشته پیشکسوتان و هواداران باید همگی از او حمایت کنیم. چون زشت است که ساپینتو بیاید و ببیند ما علیه او حرف میزنیم. چون که ممکن است روی او تاثیر بدی بگذارد.

چقدر به موفقیت او دلخوش هستید؟

تا جایی که به یاد دارم در گذشته چند مربی پرتغالی در تیمهای جنوبی و یا پرسپولیس حضور داشتند که البته هیچکدام عملکرده خوبی از خودشان بر جای نگذاشتند. امیدوارم این یکی با دیگران فرق کند. از طرفی باید دید چه کسی را کنار دستش قرار می‌دهد. اگر قرار است مربی ایرانی کنار ریکاردو باشد باید یک مربی خوب باشد. ضمن اینکه ما هنوز نمی‌دانیم چه سیستمی می‌خواهد برای استقلال پیاده کند.

در نبود کمک داور ویدیویی و با توجه به سوابق این مربی در درگیری با داوران، چه توصیه ای به مدیران باشگاه استقلال و خود او دارید؟

اولاً آقای ساپینتو باید بداند اینجا ایران است و افراد جوگیر کم نیستند. اگر او در کشورهای دیگر هیاهو به پا کرده و وسط زمین دراز کشیده، اینجا ایران است و عده‌ای هستند که با دیدن چنین وضعیتی رفتاری از خودشان نشان می‌دهند که خود ساپینتو هم تا به حال ندیده باشد. اما توصیه ای هم به مدیران استقلال دارم.

چه توصیه ای؟

اینکه با توجه به حساسیت حضور سرمربی کنار نیمکت، مدیران استقلال باید در قراردادش بندی بگذارند که حواسش به این قبیل رفتارها باشد. باید جرایمی برایش در نظر بگیرند که با یک اتفاق کوچک بازی را به هم نریزد و یا وسط زمین نرود. چون به هر حال اینجا ایران است و قضاوت‌ها را هم که می‌بینیم. نه VAR داریم و نه مشکلات داوری در حداقل است! بنابراین باید به او تفهیم شود که اگر استقلال بدون سرمربی بماند و او محروم شود جریمه خواهد شد.

آقای ساپینتو در ایران خیلی ها مثل خودت جَوگیر هستند!/ خدا کند دلال ها مربی نیاورده باشند/ وریا غفوری به پرسپولیس نمی رود

از وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال تا چه اندازه مطلع هستید؟

بازیکنان استقلالی‌ها منتظر بودند ببیند چه کسی سرمربی تیم میشود. سجاد شهباززاده که قبلا اینجا بوده و گرچه در زمان افت از استقلال رفت اما در دو فصل اخیر در سپاهان دوباره اوج گرفت و امیدواریم شهباززاده استقلال، همان سجاد سپاهان باشد. در رابطه با سعید صادقی هم باید بگویم امیدوارم که به استقلال بپیوندد. او قطعاً به استقلال کمک می‌کند. سعید یک فوتبالیست بازیساز است که به درد استقلال می‌خورد. در خط دفاعی هم اگر مرادمند برگردد و سیلوا بماند باز هم باید یک مدافع بگیریم. در جلو با اینکه ژستد رفته ولی آرمان زمانی می‌تواند جای خالی اش را پر کند. شهباززاده هم که هست، یامگا هم که بماند با توجه به نفرات دیگرمان شرایط خوب است. در کل استقلال خیلی نیاز به یارگیری ندارد.

از شرایط وریا غفوری خبر دارید؟

وریا باید بداند استقلالی‌ها بی معرفت نیستند. آجرلو هم مدیر بی معرفتی نیست. او این را در فصل گذشته ثابت کرد اما فکر می‌کنم توصیه‌هایی شده که شاید غفوری دیگر نباید در استقلال بازی کند. وریا باید این مسائل را در نظر بگیرد که شاید اگر در استقلال بماند به ضرر این تیم باشد و با این کار به استقلال لطمه بزند که البته خدا کند این طور نباشد و بماند. باید این نکته را به گوش وریا غفوری برسانند که اگر می‌بیند از استقلالی‌ها خبری نیست همه او را دوست دارند. حتی پرسپولیسی‌ها هم او را دوست دارند. این را به حساب چیزهای دیگر بگذارد. با این وجود امیدوارم هر جا که هست موفق باشد. می‌دانم که وریا به پرسپولیس نمی‌رود ولی اگر از استقلال رفت برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!