شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 45811 |
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ |
139 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

یکی از انتقاداتی که همیشه به گوشی‌های اپل می‌شد باتری‌های کوچک آن بود. البته این شرکت سعی کرد با عرضه آیفون ۱۳ پرو مکس انتقادات را کاهش دهد. اما اخبار جدید حاکی از این هستند که آیفون می‌خواهد در برابر رقبای اندرویدی خود بالاخره قد علم کند. گفته می‌شود گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس […]

یکی از انتقاداتی که همیشه به گوشی‌های اپل می‌شد باتری‌های کوچک آن بود. البته این شرکت سعی کرد با عرضه آیفون ۱۳ پرو مکس انتقادات را کاهش دهد. اما اخبار جدید حاکی از این هستند که آیفون می‌خواهد در برابر رقبای اندرویدی خود بالاخره قد علم کند.
گفته می‌شود گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس (که در ماه سپتامبر عرضه می‌شود) باتری هم اندازه گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا و پیکسل ۶ پرو (۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی) خواهد داشت. اگر آیفون ۱۴ پرو مکس باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد، ظرفیت آن ۱۵ درصد در مقایسه با پرچمدار فعلی اپل، بیشتر می‌شود.
با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که اکنون با وجود کمتر بودن عدد باتری، از نظر بازدهی، آیفون ۱۳ پرو مکس بهتر از گوشی‌های رقیب عمل می‌کند. در واقع آیفون ۱۳ پرو مکس اکنون ۲۵ درصد بیشتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا و ۴۰ درصد بیشتر از گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو، دوام می‌آورد.

البته شیائومی نیز در زمینه باتری گوشی، سال‌ها است که به عنوان یکی از بهترین برندها، خود را در ذهن کاربران جا انداخته است. بهترین گوشی‌های این شرکت از نظر باتری دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری هستند که این مدل‌ها شامل Xiaomi Poco M۳، Xiaomi Redmi ۹T، Xiaomi Redmi ۱۰ Prime ۲۰۲۲، Xiaomi Redmi ۱۰ Power هستند.
در نهایت لازم به ذکر است که باتری، یکی از ملاک‌های خرید گوشی است و باید به موارد دیگری هم توجه کرد.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید