دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 46580 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ |
86 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مارک زاکربرگ دیروز اعلام کرد که فیس بوک پی (Facebook Pay سرویس الکترونیکی پرداخت پول شرکت متا) در حال تغییر نام تجاری و تبدیل شدن به متا پی است. او این تغییر را “اولین گام” به سمت ایجاد یک کیف پول دیجیتالی از متا برای متاورس خواند. البته گفته می‌شود در آینده نزدیک، این سرویس […]

مارک زاکربرگ دیروز اعلام کرد که فیس بوک پی (Facebook Pay سرویس الکترونیکی پرداخت پول شرکت متا) در حال تغییر نام تجاری و تبدیل شدن به متا پی است. او این تغییر را “اولین گام” به سمت ایجاد یک کیف پول دیجیتالی از متا برای متاورس خواند.
البته گفته می‌شود در آینده نزدیک، این سرویس تغییر زیادی نخواهد کرد و همچنان می‌توان از آن برای ارسال پول به دوستان و اعضای خانواده از طریق فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ و همچنین برای پرداخت هزینه خرید و کمک به اهداف خیریه استفاده کرد.
با این حال، زاکربرگ می‌گوید که آینده‌ای را متصور است که در آن Meta Pay به عنوان یک کیف پول جهانی برای همه اقلام دیجیتالی که در متاورس خریداری یا ایجاد می‌شود، عمل کند.

به عبارت دیگر، زاکربرگ امیدوار است که Meta Pay تبدیل به کیف پول واحد متاورس شود. الته او اذعان می‌کند که نوع تعاملی که او توصیف می‌کند بسیار دور است، اما ادعا می‌کند که “تجارب بسیار بهتری را برای مردم و فرصت‌های بزرگ‌تری را برای سازندگان ارائه می‌کند. ”
ناگفته نماند شرکت متا تقریباً به طور قطع بزرگترین ذینفع از اکوسیستمی است که زاکربرگ توصیف می‌کند. همچنین این شرکت اخیراً تأیید کرده است که تقریباً ۴۸ درصد از فروش دارایی‌های دیجیتال در Horizon Worlds کاهش می‌یابد و این برنامه کیف پول راه دیگری برای این شرکت برای کسب درآمد از سازندگان متاورس است.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید