شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 48141 |
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ |
102 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط مارک گورمن ژورنالیست بلومبرگ، شرکت اپل در حال حاضر روی مک بوک پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید با پردازنده‌های M۲ Pro و M۲ Max کار می‌کند. به گفته او، مک بوک پرو‌های به روز شده ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌توانند در اوایل پاییز امسال عرضه شوند. پردازنده‌های […]

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط مارک گورمن ژورنالیست بلومبرگ، شرکت اپل در حال حاضر روی مک بوک پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید با پردازنده‌های M۲ Pro و M۲ Max کار می‌کند. به گفته او، مک بوک پرو‌های به روز شده ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌توانند در اوایل پاییز امسال عرضه شوند.
پردازنده‌های جدید M۲ Pro و M۲ Max عملکرد بهبود یافته M۲ را به ارث خواهند برد و احتمالاً هسته‌های بیشتری به آن‌ها اضافه خواهد شد.
به گفته گورمن، تمرکز پردازنده‌های M۲ Pro و M۲ Max در بخش گرافیکی خواهد بود. پردازنده M۲ در مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی و مک‌بوک ایر جدید، حدود ۱۱ درصد عملکرد تک هسته‌ای بهتر، نزدیک به ۲۰ درصد عملکرد چند هسته‌ای بهتر و تا ۳۵ درصد امتیازات گرافیکی بهتری را نشان می‌دهد.

گورمن انتظار ندارد تغییرات زیادی در بقیه سخت افزار‌های مک بوک پرو ایجاد شود. از تاریخ عرضه نسخه‌های حرفه‌ای ۱۴ و ۱۶ اینچی کنونی، حتی یک سال هم نمی‌گذرد و آن‌ها ارتقا‌های عمده‌ای از جمله طراحی جدید، نمایشگر‌های mini-LED و شارژ MagSafe را به ارمغان آوردند.
اما باید دید شرکت اپل واقعا می‌تواند در پاییز مک‌بوک پرو‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید خود را عرضه کند یا مجبور می‌شود به دلیل کمبود تراشه، عرضه آن‌ها را تا بهار ۲۰۲۳ به تعویق بیندازد.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید