شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 50064 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ |
108 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

آسیب دیدگی کاسیانو مهاجم برزیلی درست شبیه مهدی ترابی است که دو هفته ای می شود از تمرینات پرسپولیس دور شده و گفته می شود ۳ تا ۴ هفته زمان برای پا به توپ شدن نیاز دارد. کاسیانو نیز به همین دلیل از تمرینات گروهی دور شده و اختصاصی تمرین کند. بنابراین پیش بینی می […]

آسیب دیدگی کاسیانو مهاجم برزیلی درست شبیه مهدی ترابی است که دو هفته ای می شود از تمرینات پرسپولیس دور شده و گفته می شود ۳ تا ۴ هفته زمان برای پا به توپ شدن نیاز دارد.

کاسیانو نیز به همین دلیل از تمرینات گروهی دور شده و اختصاصی تمرین کند. بنابراین پیش بینی می شود در صورت خرید کاسیانو، این بازیکن برزیلی بازی هفته اول پرسپولیس را از دست خواهد داد.

گفته می شود احتمالا این مهاجم برزیلی قرار است در اردوی ترکیه به پرسپولیسی ها ملحق شود اما…

داستان خرید کاسیانو توسط پرسپولیس از داستان هزار و یک شب هم طولانی تر شده است! دلایل مختلفی برای تأخیر در خرید کاسیانو و حضورش در ایران مطرح شده است. ابتدا گفته شد باشگاه پرسپولیس به دلیل تحریم ها قادر به واریز پول رضایتنامه این مهاجم برزیلی به حسال باشگاه ویزلا نیست.

در ادامه عنوان شد علت به تعویق افتادن آمدن کاسیانو به ایران این است که باشگاه پرسپولیس هنوز حدود یک سوم از مبلغ رضایت‌نامه جذب این بازیکن را به باشگاه ویزلای پرتغال پرداخت نکرده است و به همین دلیل، باشگاه پرسپولیس برای آمدن کاسیانو به ایران بلیتِ باز تهیه کرده است که اگر تا یکشنبه نتوانستند باقی مانده مبلغ رضایت نامه را پرداخت کنند، مشکلی برای بلیت کاسیانو وجود نداشته باشد.

سپس بحث ایجنت ها و دلالان ایرانی و خارجی وسط آمد که مشاوره های غلط به این مهاجم برزیلی داده اند تا او هر روز درخواست مالی خود را بالا و بالاتر ببرد. کاسیانو هم درخواست عجیب و غریبی در ادامه مطرح کرد. او از پرسپولیسی ها خواست علاوه بر مبلغ قراردادش و پول رضایتنامه اش به باشگاه ویزلا باید ۱۰۰ هزار دلار هم به ایجنت شخصی خودش پرداخت کند. همچنین این مهاجم برزیلی خواهان اجازه خانه ای ویلایی و مناسب در منطقه زعفرانیه و شمال تهران شد تا بتواند نامزد خودش را نیز به ایران بیاورد.

خواسته هایی که البته تا به امروز با مخالفت باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!