پلتفرم نتفلیکس قبلا هشدار داده بود که ممکن است در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، تعداد بیشتری از مشترکین خود را نسبت به سه ماهه اول از دست بدهد و این پیشبینی به حقیقت پیوست. این سرویس گفت که در سه ماهه دوم نزدیک به ۱ میلیون مشترک (دقیقا ۹۷۰ هزار مشترک) را از […]
پلتفرم نتفلیکس قبلا هشدار داده بود که ممکن است در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، تعداد بیشتری از مشترکین خود را نسبت به سه ماهه اول از دست بدهد و این پیشبینی به حقیقت پیوست.
این سرویس گفت که در سه ماهه دوم نزدیک به ۱ میلیون مشترک (دقیقا ۹۷۰ هزار مشترک) را از دست داده است. این رقم به مراتب بیشتر از کاهش ۲۰۰ هزار نفری سه ماهه اول است، اما کمتر از ۲ میلیون نفری است که نتفلیکس، آماده از دست دادن آنها بود.
این شرکت با وجود کاهش مشتری و شرایط اقتصادی بد، همچنان به سود خالص ۱.۴۴ میلیارد دلاری دست یافته است. البته نتفلیکس انتظار یک چرخش آماری برای سه ماهه سوم دارد و پیشبینی کرده که یک میلیون مشترک خالص به سرویس خود جذب کند.
این شرکت همچنان امیدوار به یک ردیف تبلیغاتی با قیمت پایینتر است که در اوایل سال ۲۰۲۳ ارائه میشود و انتظار دارد آن را در «بازارهای انگشت شماری» راهاندازی کند.
این سرویس همچنین قصد دارد با اشتراک گذاری حساب مبارزه کند و در حال آزمایش ایدههایی است که شامل هزینه برای موارد اضافی است. سیستم اشتراک گذاری نهایی نتفلیکس نیز میتواند در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود.
بیشتر بخوانید