شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 54077 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
87 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

پرسپولیس با وجود جذب چند ستاره مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، سعید صادقی، اسماعیلی فر و سروش رفیعی، در چند پست به شدت نیاز به بازیکن دارد و یحیی گل‌محمدی با مصاحبه‌ای که انجام داد، مشخص شد که مدیران پرسپولیس نتوانستند خواسته‌های سرمربی تیمشان را برآورده کنند. گل‌محمدی برای پست فوروارد نفراتی کاسیانو را می‌خواست که […]

پرسپولیس با وجود جذب چند ستاره مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، سعید صادقی، اسماعیلی فر و سروش رفیعی، در چند پست به شدت نیاز به بازیکن دارد و یحیی گل‌محمدی با مصاحبه‌ای که انجام داد، مشخص شد که مدیران پرسپولیس نتوانستند خواسته‌های سرمربی تیمشان را برآورده کنند.

گل‌محمدی برای پست فوروارد نفراتی کاسیانو را می‌خواست که بعد از گذشت مدت زیادی به دلیل مصدوم شدن این بازیکن در تمرینات تیمش، از خریدش منصرف شد. یحیی به غیر از کاسیانو، گزینه‌های دیگری هم به مدیران پرسپولیس معرفی کرد ولی حضور این بازیکنان که اغلب در لیگ برزیل بازی می‌کردند، به دلیل درخواست‌های مالی زیاد منتفی شد.

از طرف مقابل باشگاه پرسپولیس طی چند وقت گذشته چند گزینه که اغلب بدون تیم و بازیکن آزاد بودند را به یحیی گل‌محمدی معرفی کرد ولی سرمربی سرخ پوشان همه این گزینه‌ها را رد کرد. اما دلایل گل‌محمدی برای رد کردن گزینه‌های باشگاه چیست؟

آنطور که شنیدیم، یحیی به یک دلیل خاص این نفرات را رد و اعلام کرد از بین گزینه‌های معرفی شده توسط خودش یک مهاجم را جذب کنند. گل‌محمدی معتقد است در فاصله چند روز تا شروع بازی‌های لیگ، بازیکنی را می‌خواهد که آماده باشد و گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس اغلب بدون تیم و فاقد آمادگی لازم هستند.

یحیی معتقد است این نفرات برای آماده شدن نیاز به زمان زیادی دارند و این درصورتی است که پرسپولیس برای شروع لیگ مهاجم ندارد. همچنین گل‌محمدی معتقد است گزینه‌های معرفی شده از طرف باشگاه اگر شرایط خوبی داشتند و آماده بودند، تا الان بدون تیم نمی‌ماندند.

در واقع گل‌محمدی به این دلیل علاقه مند است تا از لیگ برزیل مهاجم جذب کند که بازیکنان شاغل در لیگ این کشور مشغول بازی هستند.( الان زمان نیم فصل لیگ برزیل است)

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!