شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 56072 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ |
108 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فاطمه صادقی کاتارو تیم‌ملی امیدوار است کاتای ایران جایگاه اصلی خود را در دنیا پیدا کرده و روزی شانس صددرصد مدال‌های جهانی شود. او صحبت‌هایش را با اشاره به انتخاب بغلانی‌پور به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی آغاز کرد: «تنها مربی کاراته من خانم فاطمه بغلانی‌پور بوده و تمریناتم را از قبل با ایشان پیگیری می‌کردم. من و […]

فاطمه صادقی کاتارو تیم‌ملی امیدوار است کاتای ایران جایگاه اصلی خود را در دنیا پیدا کرده و روزی شانس صددرصد مدال‌های جهانی شود. او صحبت‌هایش را با اشاره به انتخاب بغلانی‌پور به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی آغاز کرد: «تنها مربی کاراته من خانم فاطمه بغلانی‌پور بوده و تمریناتم را از قبل با ایشان پیگیری می‌کردم. من و اعضای کاتای تیمی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی همگی از پایه، شاگرد بغلانی‌پور بوده‌ایم و همین  کار ما را در مسابقات پیش‌رو راحت‌تر می‌کند. حضور بغلانی‌پور در تیم‌ملی به‌عنوان سرمربی برای ما قوت‌قلب است و انگیزه ما را مضاعف می‌کند. در مسابقات جهانی ساحلی هم بغلانی‌پور به‌عنوان سرمربی در کنار من حضور داشت و واقعاً ارنج کاتاهایم در آن مسابقات خیلی خوب بود. در حال حاضر هم تمرینات منظمی را پشت‌سرمی گذاریم و برای بهترین نتیجه به قونیه می‌رویم.»

این ملی‌پوش کاراته امیدوار است کاتای ایران در دنیا صاحب جایگاه شود: «به نظر من کاتا پتانسیل زیادی برای توجه بیشتر از جانب فدراسیون و اسپانسرها دارد. خدا را شکر در این سال‌ها روند کاتا رو به رشد بوده و کاتاروها با وجود کم‌وکاستی‌ها و نبود مسابقات تدارکاتی نتایج درخشانی گرفته‌اند. امیدوارم کاتا به جایگاه اصلی خود برسد و روزی کاتای ایران از شانس‌های اصلی مدال در دنیا باشد. خوشبین هستم و امیدوارم شروع این اتفاق، از بازی‌های کشورهای اسلامی رقم بخورد.»

او هنوز حسرت ناکامی در کسب سهمیه المپیک توکیو را می‌خورد: «المپیک توکیو از حسرت‌های بزرگ زندگی ورزشی‌ام است اما حتماً جا ماندنم از المپیک حکمتی داشته و امیدوارم در ادامه مسیر روشنی داشته باشم.»

صادقی از دغدغه‌های کاتای ایران می‌گوید: «همیشه دغدغه مالی و اعزام به مسابقات تدارکاتی وجود داشته، ما نیازمند حضور در مسابقات کاراته وان هستیم تا بیش از این دیده شویم.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!