شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 56926 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۴ |
107 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

بعد از جدایی محمد شریفی و رضا اسدی پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک دفاعی بود و در حالی که انتظار می‌رفت مدیران پرسپولیس سراغ یک گزینه سرشناس بروند، آنها دست روی بازیکنی گذاشتند که کمتر کسی انتظارش را داشت و هافبک دفاعی ذوب آهن را جذب کردند. سینا اسدبیگی در حالی در انتقالی جنجالی […]

بعد از جدایی محمد شریفی و رضا اسدی پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک دفاعی بود و در حالی که انتظار می‌رفت مدیران پرسپولیس سراغ یک گزینه سرشناس بروند، آنها دست روی بازیکنی گذاشتند که کمتر کسی انتظارش را داشت و هافبک دفاعی ذوب آهن را جذب کردند.

سینا اسدبیگی در حالی در انتقالی جنجالی راهی پرسپولیس شد که سابقه حضور در تیمهای پایه این باشگاه را دارد و چند فصل در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کرد. او بعدها راهی پیکان و سپس ذوب آهن شد و حالا این فرصت را پیدا کرده که دوباره در پرسپولیس توپ بزند.

این هافبک ۲۵ ساله که چند روزی است در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند، در غیاب میلاد سرلک که سرماخورده بود و علائم مشکوک به کرونا داشت، در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید از ابتدا به میدان رفت و زوج کمال کامیابی نیا در مرکز زمین بود.

اسدبیگی که تنها چند جلسه با تیم جدیدش تمرین کرده بود، در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت. نمایش درخشان این بازیکن باعث شد تا کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هم به تمجید او بپردازند و او را تشویق کنند. گفتنی است بازی دوستانه پرسپولیس مقابل تیم ملی امید با برتری ۴ بر ۲ سرخ پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!