بهروز رحیمی گفت: مردم باید بتوانند به صورت مستقیم و آسان با خدمتگزاران خود در وزارت بهداشت ارتباط برقرار کرده و درخواستها و مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت به آدرس fc.behdasht.gov.ir میتواند گام بزرگی در جهت کاهش مراجعات حضوری و افزایش تعاملات بین اقشار مختلف […]
بهروز رحیمی گفت: مردم باید بتوانند به صورت مستقیم و آسان با خدمتگزاران خود در وزارت بهداشت ارتباط برقرار کرده و درخواستها و مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت به آدرس fc.behdasht.gov.ir میتواند گام بزرگی در جهت کاهش مراجعات حضوری و افزایش تعاملات بین اقشار مختلف مردم با مسئولین و کارشناسان ستادی وزارت بهداشت بردارد.
وی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که گروههای مختلفی همچون پزشکان، اعضاء محترم هیات علمی، دانشجویان، کارکنان یا سایر اقشار مردم از استانهای مختلف با زحمت بسیار به ستاد وزارت مراجعه کرده تا درخواستهای خود را مطرح و یا پیگیری کنند؛ لذا باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند این سامانه، زحمت مراجعات حضوری را از دوش مردم برداشته و نیازها و درخواستهای آنان را مرتفع کنیم.
به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، مردم در این سامانه بهصورت آنلاین و در هر نقطه از کشور نامههای خود را با موضوعات مختلف بارگذاری و پس از ثبت خودکار در سامانه دبیرخانه مرکزی وزارت بهداشت بهصورت پیامکی و یا از طریق همین سامانه درخواست خود را پیگیری و در نهایت پاسخ نامه را دریافت میکنند.
رحیمی در پایان ضمن تأکید بر ضرورت تکریم و پاسخگویی سریع به درخواستها و مکاتبات مردمی، اطلاعرسانی مناسب میان معاونتها و حوزههای ستادی، دانشگاههای علوم پزشکی، بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی، کارکنان، دانشجویان و نیز آحاد مردم درخصوص ظرفیتها و قابلیتهای این سامانه را با قید فوریت خواستار شد.