شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 59283 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ |
104 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

امیرارسلان مطهری مهاجم ۲۶ ساله تیم استقلال در بازی دوستانه این تیم مقابل داماش تهران در دقیقه ۳۰ بازی این دیدار موفق شد اولین گل آبی‌پوشان را درون دروازه حریف جای بدهد تا بازی در نیمه اول با همان گل به پایان برسد. از جمله ویژگی‌های امیر ارسلان مطهری در سال‌های اخیر این است که […]

امیرارسلان مطهری مهاجم ۲۶ ساله تیم استقلال در بازی دوستانه این تیم مقابل داماش تهران در دقیقه ۳۰ بازی این دیدار موفق شد اولین گل آبی‌پوشان را درون دروازه حریف جای بدهد تا بازی در نیمه اول با همان گل به پایان برسد.

از جمله ویژگی‌های امیر ارسلان مطهری در سال‌های اخیر این است که این بازیکن عادت به گلزنی در بازی‌های دوستانه دارد. مطهری در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری و در چارچوب یک بازی دوستانه مقابل فجرسپاسی یک گل زیبا به ثمر رساند. گلی که با حرکت قیچی برگردان بود و در نهایت تیم استقلال با ۴ گل حریف شیرازی اش را از پیش روی برداشت.

مطهری همچنین در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال جاری نیز در یک دیدار دوستانه بین استقلال و تیم امیدهایش که با نتیجه ۶ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید، زننده دو گل از گل‌های تیمش بود.

این فوتبالیست همچنین در تاریخ هفدهم مهرماه سال گذشته نیز در یک بازی دوستانه مقابل پیکان زننده گل تساوی استقلال به این حریف همشهری اش بود.

مهاجم ۲۹ ساله گرمساری استقلالی‌ها فصل گذشته در ۲۶ بازی برای استقلال به میدان رفت اما با توجه به دقایق کم حضورش در ترکیب استقلال تنها سه گل برای آبی‌پوشان به ثمر رساند.

در روزهای گذشته شایعه شده بود مطهری قصد جدایی از استقلال را دارد اما با حضور پرتلاش در تمرینات و گلزنی در بازی دوستانه امروز مشخص کرد فعلاً چنین تصمیمی ندارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!