شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 59372 |
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۴ |
81 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قرارداد با مارک ویلموتس و شکایت این مربی از فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بهانه قانع کننده ای برای عدم تایید مهدی تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.  پژمانفر، رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت مارک ویلموتس و محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت ۳ میلیون یوروی دیگر به مربی بلژیک از […]

قرارداد با مارک ویلموتس و شکایت این مربی از فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بهانه قانع کننده ای برای عدم تایید مهدی تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. 

پژمانفر، رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت مارک ویلموتس و محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت ۳ میلیون یوروی دیگر به مربی بلژیک از کمیته تایید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال درخواست کرد که مهدی تاج را تایید نکند! 

این یعنی یک توصیه از سوی یک مقام دولتی به فدراسیون فوتبال که یک نهاد مستقل بشمار می‌رود و زیر نظر فیفا اداره می‌شود و در چنین شرایطی اگر کمیته بدوی بخواهد مهدی تاج را رد صلاحیت کند فدراسیون فوتبال را وارد یک چالش جدی خواهد کرد به این خاطر که مهدی تاج به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان این توصیه‌ها قرار دارد و شکایت او می‌تواند انتخابات فدراسیون فوتبال را به تعیلق بیاندازد. 

جالب اینکه همزمان با مجلس فدراسیون فوتبال هم البته غیر مستقیم به کاندیداتوری مهدی تاج حمله کرده و نوشته که قرارداد مارک ویلموتس یک سونامی در فوتبال کشور بود! 

اشتباه بزرگ از سوی مجلس و کمیسیون اصل ۹۰؛ آنها خواسته خود را روشن کرده اند و اگر هر اتفاقی در این زمینه رخ دهد بهانه دولت در فوتبال تعبیر خواهد شد. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!