شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 60209 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
103 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

پرسپولیس در آرزوی پیروزی!تیتر یک روزنامه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی مربوط به جدال دو تیم پرسپولیس و صبای قم بود که پرسپولیس نتوانسته بود ۱۴۲ روز حریف خود را شکست دهد و ما نوشتیم پرسپولیس در آرزوی پیروزی مقابل صبای قم. قلعه‌نویی: هرکس لباس استقلال را بر […]

پرسپولیس در آرزوی پیروزی!
تیتر یک روزنامه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی مربوط به جدال دو تیم پرسپولیس و صبای قم بود که پرسپولیس نتوانسته بود ۱۴۲ روز حریف خود را شکست دهد و ما نوشتیم پرسپولیس در آرزوی پیروزی مقابل صبای قم.

قلعه‌نویی: هرکس لباس استقلال را بر تن نکند حق تمرین ندارد
امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال بازیکنان این تیم را تهدید کرده بود چنان‌چه در تمرینات لباس آبی استقلال را بر تن داشته باشند اجازه تمرین خواهند داشت.

استیلی: بیایم تا دایی دوباره داستان‌بافی‌هایش را شروع کند؟/ هیچ‌وقت پروین را به عنوان الگوی فنی و اخلاقی قبول نداشتم!
مصاحبه جنجالی حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی دیگر تیتر ما بود. به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی به نقل از استیلی نوشته بود من هیچ‌وقت علی پروین را به عنوان الگوی فنی و اخلاقی قبول نداشتم اما همیشه به او احترام می‌گذاشتم حالا هم می‌گویند که برگردم پرسپولیس اما برای چه برگردم؟ برگردم که علی دایی دوباره خیال‌بافی‌هایش را شروع کند و علیه من حرف‌های نادرست بزند؟

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!