جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 61155 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۵ |
137 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ علیرضا زالی گفت: احتمالا در اواسط هفته آینده به یک ثبات نسبی و کاهش آماری از نظر ویروس کرونا برسیم.  وی افزود: به دلیل آثار پر برکت واکسیناسیون هنوز مرگ و میر کرونا ۳ رقمی نشده است.  به گفته زالی، در هفته های اخیر شاهد […]

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علیرضا زالی گفت: احتمالا در اواسط هفته آینده به یک ثبات نسبی و کاهش آماری از نظر ویروس کرونا برسیم. 

وی افزود: به دلیل آثار پر برکت واکسیناسیون هنوز مرگ و میر کرونا ۳ رقمی نشده است. 

به گفته زالی، در هفته های اخیر شاهد افزایش میزان ابتلای مردم به بیماری کرونا بوده ایم، میزان آمار مراجعه کنندگان به بخش های سرپایی بیمارستان ها مورد توجه است.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد:   میزان سرانه تست ها در دنیا و ایران کاهش پیدا کرده است و بسیاری از تشخیص ها صرفا بر اساس علائم بالینی و سندرمیک است.

زالی می گوید: با وجود اینکه با استقبال خوبی از انجام واکسیناسیون مواجه بوده ایم، اما چند روزی است  که تزریق واکسن افت پیدا کرده است. افرادی که به هر دلیلی دچار بیماری کرونا شده بین چهار تا شش هفته بعد از بهبودی اقدام به تزریق واکسن کنند.

او گفت: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند و فاصله گذاری اجتماعی را برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا حفظ کنندو در هنگام خارج شدن از خانه به خصوص در تجمعات و فضاهای بسته استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!