جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 67969 |
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۳ |
95 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

لطفی ساخت دایی نواخت/ بهار تیم ملی در چند قدمی سیبریبرتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اوکراین در کی اف تیتر اصلی روزنامه خبر ورزشی بود و ما نوشتیم بهار تیم ملی در چند قدمی سیبری و تک گل این بازی را نیز علی دایی کاپیتان تیم ملی به ثمر رساند. پروجا: […]

لطفی ساخت دایی نواخت/ بهار تیم ملی در چند قدمی سیبری
برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اوکراین در کی اف تیتر اصلی روزنامه خبر ورزشی بود و ما نوشتیم بهار تیم ملی در چند قدمی سیبری و تک گل این بازی را نیز علی دایی کاپیتان تیم ملی به ثمر رساند.

پروجا: رحمان را می‌خواهیم
آخرین درخواست ایتالیایی ها به باشگاه ذوب آهن اصفهان رسید و مسئولین باشگاه پروجا اعلام کرده بودند که تحت هر شرایطی رحمان رضایی مدافع ملی‌پوش این تیم را میخواهند.

شاهرودی و مهدوی کیا امضا کردند، گل‌محمدی پشیمان شد
عقد قرارداد رضا شاهرودی و هادی مهدوی‌کیا با پرسپولیس دیگر تیتر روزنامه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی بود اما یحیی گل‌محمدی حاضر نشد پرسپولیسی شود و در آخرین لحظات ابراز پشیمانی کرد.

بزرگان فوتبال ایران در جشن به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی
برگزاری مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه پیش‌بینی جام جهانی ۲۰۰۲ که توسط به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی انجام شده بود با حضور بسیاری از بزرگان فوتبال ایران و هنرمندان یکی دیگر از تیترهای صفحه اول روزنامه به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی بود

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!