جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 68310 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۴ |
94 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

منچستریونایتد در این تابستان تلاش‌های زیادی برای جذب فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا انجام داد، اما این ستاره هلندی به جدایی از تیم اسپانیایی علاقه‌ای نشان نداد و اصرار به ماندن در نیوکمپ داشت. همین موضوع باعث شد تا مدیران یونایتد برای به خدمت گرفتن کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید اقدام کنند و این ستاره باتجربه […]

منچستریونایتد در این تابستان تلاش‌های زیادی برای جذب فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا انجام داد، اما این ستاره هلندی به جدایی از تیم اسپانیایی علاقه‌ای نشان نداد و اصرار به ماندن در نیوکمپ داشت.

همین موضوع باعث شد تا مدیران یونایتد برای به خدمت گرفتن کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید اقدام کنند و این ستاره باتجربه را به راحتی به خدمت بگیرند. با جذب این هافبک جنگنده به نظر می‌رسید که پرونده جذب دی‌یونگ بسته شده، اما چنین نیست و یونایتد هنوز تسلیم نشده است.

به گزارش «اسپورت»، منچستریونایتد از خرید فرانکی دی‌یونگ دست نکشیده است و اریک تن‌هاخ مربی این تیم به دنبال تشکیل زوج رویایی و بارسایی – رئالی دی‌یونگ و کاسمیرو در مرکز خط میانی تیم خود است. گفته می‌شود که نمایندگان باشگاه منچستریونایتد به اسپانیا سفر خواهند کرد تا آخرین مذاکرات را برای راضی کردن د یونگ به حضور در منچستر انجام دهند.

دی‌یونگ بامداد دوشنبه در سن‌سباستین و در جریان برد ۴-۱ بارسلونا مقابل رئال سوسیداد در نقش هافبک دفاعی که معمولاً متعلق به سرخیو بوسکتس است، بازی کرد. او شب سختی داشت و در به ثمر رسیدن گُل سوسیداد در ابتدای بازی مقصر بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!