جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71283 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۳ |
96 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

ادی هو سرمربی نیوکاسل معتقد است که الکساندر ایزاک دارای همان عنصر ناشناخته‌ای است که می‌تواند به این بازیکن ۵۹ میلیون پوندی جدید نیوکاسل برای موفقیت در ترکیب راه‌راه‌پوشان تین‌ساید و تطبیق‌پذیری او با فوتبال انگلیس کمک کند. ایزاک ۲۲ ساله با پولی که برای خریدش از رئال سوسیه‌داد پرداخت شد، گران‌ترین بازیکن تاریخ زاغ‌ها […]

ادی هو سرمربی نیوکاسل معتقد است که الکساندر ایزاک دارای همان عنصر ناشناخته‌ای است که می‌تواند به این بازیکن ۵۹ میلیون پوندی جدید نیوکاسل برای موفقیت در ترکیب راه‌راه‌پوشان تین‌ساید و تطبیق‌پذیری او با فوتبال انگلیس کمک کند.

ایزاک ۲۲ ساله با پولی که برای خریدش از رئال سوسیه‌داد پرداخت شد، گران‌ترین بازیکن تاریخ زاغ‌ها محسوب می‌شود. او روز جمعه هفته پیش با نیوکاسل قراردادی ۶ ساله بست. او در بازی روز یکشنبه مقابل ولورهمپتون که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید به میدان نرفت اما از بازی بعدی به احتمال زیاد در ترکیب کلاغ ها قرار خواهد گرفت.

با احتساب پولی که برای خرید ایزاک پرداخته شده، ادی هو مجموعاً ۲۱۰ میلیون پوند از زمان ورودش به کادر فنی نیوکاسل به‌عنوان جانشینی استیو بروس در سنت جیمز پارک، صرف خرید بازیکن کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که او روی ایزاک حساب ویژه‌ای بازی کرده است. هو درباره بازیکن جدید تیمش گفت: «ایزاک بازیکنی سرعتی، دارای قابلیت‌های فنی و توانایی دریبل‌زنی است. بازی او دارای یک عنصر ناشناخته است. الکس کمی با سایر بازیکنان متفاوت است و من فکر می‌کنم که او توانایی گلزنی هم دارد. در کل او بازیکنی بسیار خوب از منظر فنی است و دارای چند ویژگی‌ است که من برای یک مهاجم می‌پسندم. با وجود جوان بودنش، او کوله‌باری از تجربه دارد چون در آلمان (برای بوروسیا دورتموند)، هلند (ویلم) و اسپانیا (سوسیه‌داد) بازی کرده است. فوتبال انگلیس هم متناسب با ویژگی‌های اوست. ایزاک یک ورزشکار بسیار خوب است و به نظر من هنوز به اوج دوران بازیگری‌اش هم نرسیده است. او برای ما یک خرید بسیار هیجان انگیز است.»

خرید ایزاک سوای ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی این بازیکن، از یک جهت دیگر هم برای نیوکاسلی‌ها بسیار مفید بوده چرا که کالوم ویلسون مهاجم ترکیب اصلی راه‌راه‌پوشان سنت‌جیمزپارک به تازگی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است و حداقل دو هفته خانه‌نشین خواهد شد. ادی هو درباره وضعیت ویلسون هم گفت: «من صددرصد حامی او هستم. او را مدت زیادی است که می‌شناسم و هرگز با بازیکنی که رویکردی بهتر و حرفه‌ای‌تر از او داشته باشد، کار نکرده‌ام. او برای آینده تیم ما بسیار مهم است.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!