جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73962 |
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
100 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، در روز سرنوشت‌ساز اسطوره به ونیز ایتالیا رفت تا در جشنواره معروف فیلم شهر شرکت کند. این مدل ۲۸ ساله پس از ورود به ونیز از منچستر، تصاویری از خودش را برای ۳۹ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش منتشر کرد. عکس‌های جورجینا در آبراه مخصوص ونیز و همچنین روی فرش قرمز جشنواره […]

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو، در روز سرنوشت‌ساز اسطوره به ونیز ایتالیا رفت تا در جشنواره معروف فیلم شهر شرکت کند.

این مدل ۲۸ ساله پس از ورود به ونیز از منچستر، تصاویری از خودش را برای ۳۹ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش منتشر کرد. عکس‌های جورجینا در آبراه مخصوص ونیز و همچنین روی فرش قرمز جشنواره با لباسهای زیبایی که پوشیده بود، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

روز سرنوشت‌ساز رونالدو، جورجینا کجا بود؟/ آب‌های ونیز، فستیوال فیلم و خیال راحت!

روز سرنوشت‌ساز رونالدو، جورجینا کجا بود؟/ آب‌های ونیز، فستیوال فیلم و خیال راحت!

سفر او به ایتالیا در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات انجام شد، و باشگاه ایتالیایی ناپولی در تابستان سعی داشت تا با رونالدو قرارداد ببند. حتی گزارش‌ها حاکی از آن بود که قهرمان سری آ، میلان، نیز به دنبال یک قرارداد لحظه آخری بود اما رونالدو فعلا در تیم شیاطین سرخ ماندگار است. او که در آرزوی رفتن از اولدترافورد بود نتوانست پیشنهاد قابل توجهی پیدا کند و بنابراین او و جورجینا فعلا در منچستر خواهند ماند.

روز سرنوشت‌ساز رونالدو، جورجینا کجا بود؟/ آب‌های ونیز، فستیوال فیلم و خیال راحت!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!