جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 74118 |
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
100 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

تیم ملی قرار است در روزهای ۱ و ۵ مهر دو بازی دوستانه با تیم‌های اروگوئه و سنگال داشته باشد و به همین خاطر روز ۲۷ شهریور راهی اتریش خواهد شد. به نظر می‌رسد تمرینات تیم ملی هم در تهران چند روز زودتر از فیفادی پیش رو آغاز می‌شود. اولین تغییر مهم تیم ملی فوتبال […]

تیم ملی قرار است در روزهای ۱ و ۵ مهر دو بازی دوستانه با تیم‌های اروگوئه و سنگال داشته باشد و به همین خاطر روز ۲۷ شهریور راهی اتریش خواهد شد. به نظر می‌رسد تمرینات تیم ملی هم در تهران چند روز زودتر از فیفادی پیش رو آغاز می‌شود.

اولین تغییر مهم تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود زودهنگام به جام جهانی قطر حذف  کریم باقری از فهرست مربیان بود. حمید استیلی مدیر تیم ملی کشورمان نیز به صراحت اعلام کرد که کریم باقری باید بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کند.

در این رابطه شنیده شد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل دستمزد نسبتا بالای کریم باقری مخالف ادامه همکاری او با اسکوچیچ است. کریم باقری نیز پس از بررسی لازم، پرسپولیس را برای ادامه فعالیت مربیگری خود انتخاب کرد و بی سروصدا از تیم ملی کنار کشید.

اینک کریم باقری دوباره حاضر شده است در اردوی تیم ملی حاضر شود! او که پیش از این از میان تیم ملی و پرسپولیس، دومی را انتخاب کرده بود حالا دوباره قراراست همکار اسکوچیچ شود! چرا؟

به راستی پرسش اینجاست که چرا کریم باقری یک بار کنار گذاشته شد و بار دیگر به این تیم دعوت شده است؟ آیا مربی ایرانی دیگری در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود که هم بتواند به اسکوچیچ کمک کند و هم آزاد باشد؟ چرا از هر طرفی که تیم ملی می‌چرخد باز جلوی اسم کریم باقری می‌ایستد؟

شاید هم دراگان اسکوچیچ که جای پای سفتی هم در تیم ملی ندارد نگران درگیری‌های احتمالی بازیکنان مخالف و موافق خودش در اردوست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!