جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7716 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ |
170 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی تشکیل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علمی کاربردی خبر داد. به گزارش ادراک خبر، دکتر علی صدر سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر، افزود: به منظور آشنایی بیشتر مؤسسات و مراکز آموزش عالی علمی کاربردی، صنایع […]

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی تشکیل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش ادراک خبر، دکتر علی صدر سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر، افزود: به منظور آشنایی بیشتر مؤسسات و مراکز آموزش عالی علمی کاربردی، صنایع پشتیبان مراکز آموزش علمی کاربردی و سایر حامیان دانشگاه با اهداف و مأموریت های صندوق پژوهش و فناوری، معرفی زمینه های رونق بخشی فعالیت ها و فرصت ها و عرصه های ویژه پیشروی این صندوق و بسترسازی برای مشارکت فعالانه و سرمایه گذاری سهامداران واجد شرایط برای تشکیل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه، این کارگاه آموزشی و توجیهی با حضور دکتر محمدمهدی فریدوند رئیس هیات مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

وی گفت: این نشست بصورت حضوری برای مدعوین استان تهران و به صورت مجازی از طریق نشانی های https://vc2.uast.ac.ir/research  و https://www.aparat.com/uast/live برای سایر علاقه‌مندان قابل مشاهده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر صدر ابراز امیدواری کرد دانشگاه جامع علمی کاربردی بتواند نقش اساسی خود را در تحقق فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عینیت بخشی به شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین با تکمیل و توسعه زیست بوم فناوری در دانشگاه، ورود به عرصه تجاری سازی ایده های نوآورانه و تأمین مالی کسب و کارهای فناورانه ایفا نماید.

کارگاه آموزشی و توجیهی تشکیل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علمی کاربردی، روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!