جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 79639 |
تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
110 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

 آرتین زهرابی؛ برنامه دیشب فوتبال برتر، همان طور که انتظار می‌رفت به دلیل انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت و گو محور شد. طبیعی هم بود که میهمان برنامه باید حمید استیلی باشد. سرپرست مستعفی تیم ملی که در دوران اسکوچیچ نیز جایگاهی متزلزل داشت […]

 آرتین زهرابی؛ برنامه دیشب فوتبال برتر، همان طور که انتظار می‌رفت به دلیل انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت و گو محور شد.

طبیعی هم بود که میهمان برنامه باید حمید استیلی باشد. سرپرست مستعفی تیم ملی که در دوران اسکوچیچ نیز جایگاهی متزلزل داشت و در روزهای پرالتهاب از وظایف اصلی اش غافل شد، مقابل محمدحسین میثاقی، پندهای اخلاقی داد و در مذمت اتفاقات رخ داده، داد سخن سر داد.

استیلی از قول چند پیشکسوت فوتبال ایران گفت وقتی یک چوب هم بالای سر تیم می‌گذاریم باید از او اطاعت کنیم! او برای تاثیرگذاری بیشتر این مثال، از علی پروین، حسن روشن و حشمت مهاجرانی هم مایه گذاشت!

در نتیجه، فارغ از تمام دفاعیات استیلی از عملکرد خودش، سرمربی سابق تیم ملی و سرپرست موقت فدراسیون (که در انتخابات شکست سختی را متحمل شد) باید بگوییم امروز مثال شما در فوتبال ایران متجلی شده است.

قابل توجه سرپرست مستعفی تیم ملی و مجری برنامه/ یک چوب را بالای سر تیم گذاشتند؛ لطفا اطاعت کنید!

سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شده و منهای تمام اختلاف نظرها باید حرمتش را حفظ کنید؛ در اندک زمان باقی مانده تا جام جهانی چوب لای چرخش نگذارید و اجازه بدهید او در این بازه زمانی کوتاه، تیم ملی را آماده و مهیای ۳ بازی سخت و نفسگیر کند.

اگر بزرگان فوتبال ایران به شما آموخته اند حرمت حتی یک چوب در تیم باید حفظ شود، چرا این آموزه‌های سنتی و اخلاقی را در درجه اول، خودتان رعایت نکنید؟

از همه آنچه درباره سرمربی جدید تیم ملی گفتید می‌گذریم و به همان چیزهایی که در نصایح اخلاقی شما وجود داشت اشاره می‌کنیم. وقتی شما اینقدر اخلاقی و متمدنانه به موضوع حساس تیم ملی نگاه می‌کنید، چرا امروز حرمت همان چوب که به زعم خودتان بالای سر تیم ملی است حفظ نشود؟

این ضرب المثل ایرانی، کار شما را راحت‌تر می‌کند؛ یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز هم به مردم!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!