جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 81684 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۳ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

لوتار ماتئوس، ستاره سابق فوتبال آلمان، ۱۱ سال پس از پایان فعالیت‌ به عنوان مربی و اتمام مسئولیت در سمت سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان، دوباره به عرصه مربی‌گری بازگشته است. اما ماموریت جدید این چهره پُرسابقه فوتبال آلمان و جهان در مستطیل سبز، این بار کاملا متفاوت با دوران گذشته است. کاپیتان سابق تیم […]

لوتار ماتئوس، ستاره سابق فوتبال آلمان، ۱۱ سال پس از پایان فعالیت‌ به عنوان مربی و اتمام مسئولیت در سمت سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان، دوباره به عرصه مربی‌گری بازگشته است. اما ماموریت جدید این چهره پُرسابقه فوتبال آلمان و جهان در مستطیل سبز، این بار کاملا متفاوت با دوران گذشته است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان که با این تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا شد و نیز با ۱۵۰ حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان، رکورددار فوتبال این کشور محسوب می‌شود، هدایت تیم فوتبال کودکان ۸ ساله «ت.اس.فا گرون‌والد» را در فصل جاری به عهده گرفته است.

گرون‌والد در نزدیکی شهر مونیخ، پایتخت ایالت بایرن در آلمان، قرار گرفته است. پسر ۸ ساله لوتار ماتئوس، میلان، نیز بازیکن تیم گرون‌والد است. لوتار ماتئوس ۲ تا ۳ بار در هفته تمرینات این تیم کودکان را هدایت می‌کند.

کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ در این زمینه می‌گوید: «من می‌خواهم که بچه‌های تیمم بهترین پیشرفت را داشته باشند و از فوتبال لذت ببرند. این تیم سال گذشته مربی خوبی داشت. او اما متاسفانه دیگر نتوانست کارش را در تیم ادامه دهد.» ماتئوس ۶۱ ساله در ادامه اشاره می‌کند: «من به هر حال همیشه در وقت تمرین، به عنوان پدر در کنار زمین بودم و پسرم را همراهی می‌کردم. اما وقتی که مربی قبلی تیم خداحافظی کرد به خودم گفتم، من که کنار زمین تمرین ایستاده‌ام و تمرین را تماشا می‌کنم، پس می‌توانم همچنین در وسط زمین هم باشم و مسئولیت مربی‌گری تیم کودکان را به عهده بگیریم.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!