چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9453 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ |
129 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار جوانرود با گرامیاشت هفته معلم به جایگاه علم و علم آموزی در مکتب اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ دین و مکتب  الهی به اندازه دین مبین اسلام  برای علم و علم آموزی ازرش و اهمیت قائل  نبوده است. رستگار یوسفی افزود: در دین مبین اسلام  همین بس که علم […]

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار جوانرود با گرامیاشت هفته معلم به جایگاه علم و علم آموزی در مکتب اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ دین و مکتب  الهی به اندازه دین مبین اسلام  برای علم و علم آموزی ازرش و اهمیت قائل  نبوده است.
رستگار یوسفی افزود: در دین مبین اسلام  همین بس که علم آموزی متعلق به زمان ، جنس و مکان خاصی نبوده ، برای تمام آنها برنامه دارد و این بیانگر جامعیت دین اسلام است.
وی به بیان تجلیل از معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: بهترین تقدیر از معلمان عمل به آموخته های آنان و ترویج و تبلیغ آن در بین همنوعان و اجتماع است.
یوسفی آموزش و پرورش را رکن اساسی توسعه دانست  و خاطرنشان کرد: امروز هر کشوری که بخواهد به توسعه و تعالی برسد بایستی به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشته باشد.
وی به کمبود فضای آموزشی در شهرستان جوانرود اشاره کرد و یادآور شد: با جذب خیرین مدرسه ساز و اجرای طرح آجر به آجر، مساعدت فرهنگیان  و همچنین با پای کار آمدن مسئولان شهرستان اقدامات بسیار خوبی برای توسعه فضای آموزشی در سطح این شهرستان آغاز شده و این کافی نیست و نیاز به همت بیشتر خیرین و مسئولان دارد.
امام جمعه موقت جوانرود نیز با بیان اینکه خداوند صفت علم را به فرشتگان مقرب عطا کرده است گفت: علم و علم آموزی یعنی مزین شدن به صفات خدایی  است.
ماموستا محمدعزیز حسامی افزود: در دنیای امروز که دشمنان دین، ایمان و اعتقادات مسلمانان را هدف قرار داده اند کار معلمی بسیار سخت و دشواراست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود هم ضمن تقدیر از تمام معلمان این شهرستان گفت: از فداکاری و از خود گذشتگی معلمان این شهرستان با دیگر شهرستان متمایز است.
کیومرث میرزایی با بیان اینکه ۳۵ در صد دانش آموزان شهرستان جوانرود به شبکه شاد دسترسی ندارندافزود: معلمان ما  در زمان به به خاطر اینکه دانش آموزان  به درستی به توانند از آموزش و  تعلیم وتربیت بهره مند شوند بابه خطر انداختن جان خود کلاس های درس را به صورت حضوری برگزارکردند.
تجلیل از تمام معلمان بازنشسته و سرآمد و چندین برنامه متنوع فرهنگی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.
زنگ سپاس معلم در مدارس جوانرود نواخته شد
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم روز شنبه با حضور مسئولان زنگ سپاس معلم به صورت نمادین در دبیرستان ستاره شهرستان جوانرود نواخته شد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان جوانرود به جایگاه تعلیم و تربیت در اسلام اشاره کرد و گفت: معلمی وظیفه ای بس گرانقدر و ارزشمند در اسلام است.
 کیومرث میرزایی افزود: اولین معلم خداوند متعال است که فرمود: الرحمن، علم القرآن… خداوند رحمان قرآن را آموخت… دومین معلم، پیامبر اکرم(ص) است که خود فرمود: من معلم برانگیخته شده ام بزرگان دین نیز هر یک معلمانی برجسته و راهنمایانی بس شایسته بوده اند.
وی اظهار داشت: تربیت پدران و مادران آینده را برعهده دارند لذا احترام معلم همانند پدرو مادر واجب است.
تقدیر از معلمان با شاخه های گل ، اجرای سرود و چند برنامه فرهنگی از دیگر برنام های این مراسم بود.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شه است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!