جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13054 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ |
84 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این  مسابقات بین‌المللی که در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل جریان دارد ۱۷۶ کشتی گیر نوجوان در ۱۰ وزن طی دو روز با هم رقابت می کنند. در روز نخست این مسابقات کشتی گیران در پنج وزن ۴۵کیلوگرم، ۵۱ کیلوگرم، ۶۰ کیلوگرم ،۷۱ کیلوگرم و ۹۲ کیلوگرم به روی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این  مسابقات بین‌المللی که در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل جریان دارد ۱۷۶ کشتی گیر نوجوان در ۱۰ وزن طی دو روز با هم رقابت می کنند.
در روز نخست این مسابقات کشتی گیران در پنج وزن ۴۵کیلوگرم، ۵۱ کیلوگرم، ۶۰ کیلوگرم ،۷۱ کیلوگرم و ۹۲ کیلوگرم به روی تشک رفتند. 
رقابت های  پنج وزن ۴۸ کیلوگرم، ۵۵ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۱۰ کیلوگرم نیز  فردا چهارشنبه برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی مازندران در حاشیه آغاز رقابت‌های جام عبدالله موحد اظهار کرد:  در نخستین دوره از جام جهان پهلوان عبدالله موحد ۱۷۶ کشتی گیر از کشور های ارمنستان ، تاجیکستان  به همراه سه تیم در قالب تیم ایران با هم رقابت  می کنند. 
عسگری محمدیان  افزود: با نظر کمیته فنی فدراسیون ۸۰ کشتی‌گیر نوجوان از استان‌های مختلف پس از ارزیابی‌های انجام شده در این مسابقات حضور دارند  که ۱۵ کشتی‌گیر اهل مازندران هستند.
وی با بیان اینکه نماینده فدراسیون کشتی  در این مسابقات حضور دارد، افزود: جام کشتی عبدااله موحد  به منزله انتخاب تیم ملی نوجوانان برای شرکت در بازی های آسیایی و جهانی است و  شالوده  اصلی این تیم ملی در این مسابقات چیده می شود.
رئیس هیات کشتی مازندران ابراز امیدواری کرد که در این دوره از مسابقات استعدادهای برتر در رده نوجوانان شناسایی شوند و پشتوانه ای خوبی در آینده برای تیم ملی  بزرگسالان کشور  باشند.
عبدالله موحد اردبیلی ، زاده شهرستان بابلسر از کشتی‌گیران  بازنشسته کشتی آزاد میان‌وزن اهل ایران است. وی با ۶ مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران بعد از حمید سوریان و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد  قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!