جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3276 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۹ |
265 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، محسن اردستانی شامگاه شنبه در آئین قدردانی از کارگران شهرداری فرون‌آباد پاکدشت اظهار داشت: اهمیت شغل شریف کارگری که در مبانی دین مبین اسلام بارها به آن تأکید شده امروز در جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان نظام به خوبی نمایان است و این قشر از جامعه با به حرکت در آورن چرخ اقتصاد […]

به گزارش ایرنا، محسن اردستانی شامگاه شنبه در آئین قدردانی از کارگران شهرداری فرون‌آباد پاکدشت اظهار داشت: اهمیت شغل شریف کارگری که در مبانی دین مبین اسلام بارها به آن تأکید شده امروز در جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان نظام به خوبی نمایان است و این قشر از جامعه با به حرکت در آورن چرخ اقتصاد و تولید کشور، اجازه ندادند تا این فشارهای اقتصادی، کشور را با مشکل مواجه کند.
وی افزود: کارگران با تلاش و سعی خود علاوه بر تولید، زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد کرده‌اند و در اصل هیچ پیشرفتی بدون برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص حاصل نمی‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: کارگران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با سعی و تلاش خود در صحنه تولید حاضر شده و دفاع از ارزش‌های اسلامی حضور یافته و چه بسیار شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام نکردند، این تلاش امروز به نمادی از ایستادگی در برابر مشکلات تبدیل شده است.
اردستانی با قدردانی از تلاش پاکبانان شهرداری خاطرنشان کرد: قطعا پیشرفت یک شهر، در سایه داشتن جامعه پاکیزه و عاری از هر گونه زشتی و نازیبایی میسر می‌شود و این امر بسترساز بسیاری از تصمیمات و ارائه خدمات از سوی شهرداری به مردم است.
وی ادامه داد: شغل پاکبانی همراه باعشق ، ایثار و صبوری تدوام پیدا می‌کند و مسئولان شهرداری نیز باید مشکلات این قشر عظیم و شریف جامعه کارگری را بیش از گذشته درک کرده و قدردان تلاش آنان باشند.
شهردار فرون‌آباد نیز در این مراسم اظهار داشت: در گذشته پرداخت حقوق در شهرداری به شکلی بود که ابتدا مدیران و کارکنان شهرداری و بعد کارگران حقوق می گرفتند ولی امروز به پاس قدردانی از تلاش تمام کارگران، ابتدا کارگران و در آخر مدیران و کارکنان حقوق خود را دریافت می کنند.
احسان درویشی افزود: با توجه به اوضاع اقتصادی پرداخت حقوق و تامین معیشت کارگران از اولویت های اصلی مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است و تلاش می کنیم حق و حقوق کارگران به موقع پرداخت شود.
وی اضافه کرد: وجود کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری افتخاری برای شهر و تمام آبادانی و عمران سطح شهر از تلاش های بی شایبه این عزیزان است.
در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر و هدایایی از پاکبانان و تلاشگران حوزه خدمات شهرداری فرون آباد قدردانی شد.
۱۱ اردیبهشت روز کارگر نامگذاری شده است.
فرون‌آباد یکی از شهرهای سه گانه شهرستان پاکدشت است که با ۲۳ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در حاشیه محور امام رضا(ع) واقع شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!