جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3538 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ |
270 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در پیام روز کارگر تاکید کرد: با عنایت به نقش اصلی کار و عمل در اعتلای حیات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه ، بی تردید تلاش برای ارتقای فرهنگ کار می‌تواند زمینه مناسب برای خلاقیت ، احساس تعهد […]

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در پیام روز کارگر تاکید کرد: با عنایت به نقش اصلی کار و عمل در اعتلای حیات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه ، بی تردید تلاش برای ارتقای فرهنگ کار می‌تواند زمینه مناسب برای خلاقیت ، احساس تعهد و مسئولیت پذیری را در جامعه کار ، تولید و تعاون کشور فراهم سازد .

 وی بیان کرد که در فرهنگ اسلامی کار و تلاش به مثابه مجاهدت در راه خدا ارزشمند و مقدس تلقی گردیده است ، کار موجب تکامل ابعاد وجودی انسان ها ، عزت نفس ، شرف و رحمت است.

 هاشمی در پیام خود افزود: فرهنگ کار ، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه منزلتی شگرف به این قشر زحمتکش بخشیده است.

 وی ابراز داشت: روز جهانی کارگر ، روز قدردانی از مردان و زنان بلند همتی است که در چرخه اقتصاد کشور و فراهم آوردن منابع مورد نیاز برای اجرای طرح های اجتماعی و رفاهی در مسیر توسعه پایدار جوامع ، نقش کلیدی و حیاتی دارند.

 استاندار سمنان افزود: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور ، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش استان سمنان تبریک گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان ، امیدوارم در سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین با حرکت جهادی این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد پیشرفت روز افزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!