جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4843 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
296 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل محبی پور یکشنبه شب در حاشیه دیدار تیم های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان افزود : استاندار فارس اهمیت ورزش را به خوبی می داند  برای همین هم یک چهره ورزشی را به اداره کل ورزش و جوانان فارس معرفی کردند. وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل محبی پور یکشنبه شب در حاشیه دیدار تیم های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان افزود : استاندار فارس اهمیت ورزش را به خوبی می داند  برای همین هم یک چهره ورزشی را به اداره کل ورزش و جوانان فارس معرفی کردند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان رویکرد مناسبی برای رشد و توسعه ورزش شکل گرفته است، بیان داشت : هر چند محدودیت ها وجود دارد و زیر ساخت ها مشکل دارند اما آینده خوبی برای ورزش استان پیش بینی می کنیم.
محبی پور تاکید کرد:  آمده ایم تا از تیم هندبال شهید شاملی کازرون حمایت کنیم و برای این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا و فینال لیگ هندبال ایران ارزوی موفقیت داریم، امیدوارم تا این تیم شایسته دوباره قهرمان ایران شود.

معاون استاندار فارس: از تیم هندبال  شهید شاملی کازرون حمایت می کنیم
معاون سیاسی استانداری و رییس فدراسیون هندبال در سالن محل بازی 

دلخوشی مردم کازرون همین ورزش هندبال است
همچنین در این دیدار رییس فدراسیون هندبال هم گفت : تنها دلخوشی مردم کازرون همین تیم هندبال شهید شاملی است که باید به آنها کمک کنیم.
علیرضا پاک دل ادامه داد: اگر امروز تلاش می شود که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در لیگ برتر بماند اما تیم هندبال کازرون هفت سال است که در لیگ برتر شرکت دارد و افتخارات خوبی کسب کرده که می توان به قهرمانی این تیم در لیگ گذشته و حضور در جام باشگاه های آسیا اشاره کرد.
وی اضافه کرد: تیم شهید شاملی  چراغ ورزش فارس را روشن کرده است و با داشتن چندین بازیکن ملی پوش به نظرم چیزی کمتر از تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی نداشته باشد،  انتظار کمک  از سوی مجموعه استان  به این تیم خوب داریم.

کاپیتان تیم شهید شاملی: ما را تنها نگذارید
همچنین کاپیتان تیم شهید شاملی هم با بیان اینکه تمام تیم های وابسته به غول های صنعتی ایران را شکست دادیم و برای دومین بار به فینال لیگ برتر راه یافتیم، گفت: برای فتح دوباره جام نیاز به حمایت مسئولان استان در آستانه فینال لیگ برتر داریم ضمن اینکه نماینده ایران هم در جام باشگاه های آسیا هستیم.

معاون استاندار فارس: از تیم هندبال  شهید شاملی کازرون حمایت می کنیم
تیم هندبال شهید شاملی کازرون 

تیم شهید شاملی افتخار ایران است
همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت : کازرون و استان فارس خاستگاه هندبال کشور است که یک افتخار بزرگ برای فارس  و حتی ایران محسوب می شود.
حیدر صفر پور ادامه داد: خوشبختانه این روزها در ورزش فارس وفاق و همدلی به وجود آمده است برای همین هم پاداش ویژه ای برای تیم شهید شاملی کازرون در نظر گرفته ایم.
تیم شهید شاملی کازرون یکشنبه شب در حالی که سالن برگزاری بازی در کازرون  مملو از تماشاگر بود، تیم ذوب اهن اصفهان را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست داد وبرای دومین بار راهی فینال مسابقات هندبال برتر مردان کشور شد تا حریف سپاهان اصفهان برای کسب دومین جام شود.

تیم شهید شاملی در فصل گذشته لیگ برتر قهرمان ایران شد و فارس را پس از ۵۰ سال در هندبال صاحب مقام کرد.
دیدار فینال لیگ برتر میان تیم های شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان  روزهای ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت ماه بصورت رفت و برگشت در تهران برگزار می‌شود تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!