جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5797 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز دوشنبه در آئین تجلیل از خیران و مربیان فوتبال و فوتسال شهرستان ملایر اظهار داشت: طی سال‌های گذشته گام‌های مثبتی در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای وررزشی ملایر در رشته فوتبال انجام شده است. وی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر را فرصتی مغتنم برای علاقه‌مندان […]

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز دوشنبه در آئین تجلیل از خیران و مربیان فوتبال و فوتسال شهرستان ملایر اظهار داشت: طی سال‌های گذشته گام‌های مثبتی در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای وررزشی ملایر در رشته فوتبال انجام شده است.
وی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر را فرصتی مغتنم برای علاقه‌مندان به رشته فوتبال دانست و افزود: فاز نخست این ورزشگاه سال ۹۹ به بهره‌برداری رسید و این امکان برای استفاده ورزشکاران ملایری به ویژه در رشته فوتبال مهیا شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاز دوم ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر دارای نواقصی است که در حال پیگیری برای رفع این نواقص ورزشگاه هستیم تا بتوانیم شاهد استفاده هر چه بیشتر ورزشکاران از ظرفیت ورزشگاه و برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در این مجموعه باشیم.
حجت الاسلام آزادیخواه ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و نتیجه‌بخش رئیس هیات فوتبال ملایر، ایجاد شرایط خوب و مستعد در حوزه فوتبال و فوتسال را در این شهرستان مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی کرد.
وی جامع‌نگری و روحیه وحدت و توجه به عوامل مهمی همچون مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی را از جمله فاکتورهای موفقیت هیات فوتبال ملایر دانست و اظهار داشت: با وجود این روحیه رئیس هیات فوتبال ملایر توانست از تنوع سلائق، رفاقت استخراج کند و این رفاقت و وحدت باید همچنان تقویت شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزشکاران ملایر همواره در میادین ورزشی الگو و نمونه بوده‌اند، بیان کرد: نتیجه مثبت گرفتن در مسابقات ورزشی توسط ورزشکاران ملایری در سایه وحدت و همدلی همیشه قابل دسترسی است.
حجت الاسلام آزادیخواه فضای ورزشی ملایر را فضایی مستعد، پویا و زنده دانست و جذب اسپانسر ورزشی را از ضرورت‌های کنونی برای توسعه ورزش این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی همچون ورزشگاه پنج هزار نفری برای سایر رشته‌های ورزشی ملایر نیز مهیا شود.

رئیس هیات فوتبال ملایر نیز در این آئین با اشاره به شناسایی و جذب استعدادهای ورزشی شهرستان و سرمایه‌گذاری روی رده‌های پایه، از افزایش ۲ برابری ظرفیت مدارس فوتبال شهرستان نسبت به گذشته خبر داد و گفت: این مدارس سیل عظیمی از استعدادها را در این شهرستان شناسایی کردند.
«مهدی یوسف‌وند» با اشاره به احیا مسابقات فوتبال محلات و اضافه شدن ۲ تیم جدید به ظرفیت فوتبالی این شهرستان از طریق این مسابقات، افزود: در حال حاضر در لیگ استان، چهار تیم فوتبال شامل سه تیم در لیگ دسته یک و یک تیم در لیگ برتر استان داریم.
وی با بیان اینکه در رشته فوتسال نیز چهار تیم در لیگ فوتسال استان شامل ۲ تیم در لیگ دسته یک و ۲ تیم در لیگ برتر استان داریم، ادامه داد: در شهرستان ملایر سه تا چهار تیم فوتبال پیشکسوتان داریم که با چهار تیم باشگاهی برابری می‌کند.
رئیس هیات فوتبال ملایر با اشاره به برگزاری ۲ دوره مربیگری فوتبال و فوتسال برای نخستین بار در تاریخ ورزش ملایر خبر داد و برگزاری جام محلات، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استانی با حضور ۲۴ تیم از ۱۸ استان، برگزاری جام شهدا، دهه فجر، جام ۳۵ ساله‌ها، برگزاری مسابقات فوتسال بانوان و اخذ سهمیه لیگ دسه سوم کشور از جمله اقدامات هیات فوتبال ملایر عنوان کرد.
یوسف‌وند همچنین به اضافه شدن کمیته فرهنگی و کمیته عمران به هیات فوتبال ملایر اشاره کرد و افزود: علاوه بر کمک‌های مالی اداره ورزش و جوانان ملایر به هیات فوتبال، ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیران به هیات فوتبال کمک مالی شد.
به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!